
Veidi siis juttu ka lähemalt.
Tegemist siis, nagu pealkirjas kirjas, Scania R620 Topline faceliftijärgse mudeliga, valmistajaks Italeri, kuid nagu teadlikumad inimesed seda vast teavad, ei ole Italeri valikus ühtki 6x2, 6x4, 8x4 vms veoskeemiga veoautot, Euroopa vedukid piirduvad kõik 4x2 veoskeemiga.
Et ma sellise asja reaalsuseks saaks, tellisin Inglismaalt omajagu vidinaid juurde, millest peale jutuvada ka mõningad pildid

Autost veel- praeguseks hetkeks on raam pikendatud, värvitud, nö. roostevabad küljekatted-kapid, roostevaba raamipealne plaat, kroomveljed, reaalelus vastaks selle auto teljevahe 3300mm-le, tavaline, 2900mm teljevahe ei pakkunud väga pinget, tahtsin teha sellist, millised liiguvad Rootsis asfaldivannide ees (võimalik, et säärane poolhaage ka sinna järgi kunagi tuleb

Mis veel? Sisu tellin uue, kuna miskipärast ei ole Italeri teinud R-seeria autode sisu ja senini tulevad need välja 4. seeria mööbliga.
Roostevabad korstnad, roostevaba õlipaak vbl kabiini taha, roostevaba tagatulede kandur hunniku tuledega ja nii mõndagi veel

Miks roostevaba- olen totaalne Rootsi autode fänn, mis suure koguse roostevabaga üle on tehtud, ning arvestades, et minu senine lipulaev on juba veidi iganenud, tegemist siis R-seeria autoga aastast 2006, otsustasin, et nüüd tuleb midagi ülbet

Muidugi juba fakt, et tegu on R620ga (auto, millega ka ise Rootsis tööd tehtud veidi aega), oli määravaks, et see peab tige aparaat tulema

Aga olgu, nüüd siis lubatud pildid- olgu öeldud, et alustasin juba peale jaanipäeva, kuidparaku ei ole ma kogu aeg siin, seega vahetevahel jääb asi soiku, nagu ka homsest veidiks ajaks, lisaks see, et juppidega varustamine võtab vahel aega

Panen pildid järgmisse postitusse, veidi lihtsam majandada
