Kõigepealt head uut aastat kõigile!

Ning siis edasi asja juurde- nimelt nüüd on asjalood sellised, et paraku jääb nüüd jälle veidikeseks ahitus soiku, et veebruari alguses taas uue hooga jätkata sealt, kus ta praegu pooleli jääb. Eks mul praegu oli see tempo veidi aeglasem ka kui võiks, kuna sain ju vidinad suht hiljuti kätte alles ning kaks stüreeniplaati sain ka alles täna kätte.
Miks üldse pooleli jääb? Vaja veidi reaalset Scaniat vahepeal "piinata"

Ning veel see, et mulle tundub, et ma Rootsi multiliftitootjalt blueprinte ei saa, vähemalt meilitsi, seega katsun kusagil Rootsis kusagil Scania esinduses pilgu mõnele uuele multiliftile peale saada ning sealt siis "snitti" võtta ning hulgem detailseid pilte ning mõõtmisi teha ja seejärel hakata "jalgratast leiutama"
Kuid enne veel mõningad pildid pulkadest, msi saabusid ja mudeli hetkeolukorrast.
Esiteks siis pildid juppidest, mis ei ole veel kusagile "keevitatud".
Paar pilti 6x2 ja 6x4 veoskeemiga auto sillajubinatest ning poritiibadest:
[img]http
://www.upload.ee/image/2951334/IMG_0205.JPG[/img]
[img]http
://www.upload.ee/image/2951336/IMG_0218.JPG[/img]
[img]http
://www.upload.ee/image/2951338/IMG_0208.JPG[/img]
Mootor ja käigukast on komplekteeritud, vaja veel värvida, kuid eks need suurejoonelised värvitööd tulevad ka mingi aeg hiljem, kuna enne seda on veel paaaaalju teha.
[img]http
://www.upload.ee/image/2951340/IMG_0215.JPG[/img]
Rehvidest ja velgedest saaks juba omaette rehvitöökoja dioraama osa teha

[img]http
://www.upload.ee/image/2951346/IMG_0209.JPG[/img]
Mis ratastesse üldse puutub, siis ka selle koha pealt on kõik valmis (peale resin-velgede värvimise muidugi), st. 4 velge on laiemaks tehtud, kuna esimesele ja neljandale sillale tulevad 385/65R22.5- muidugi 24 korda vähendatuna

[img]http
://www.upload.ee/image/2951350/IMG_0210.JPG[/img]
[img]http
://www.upload.ee/image/2951357/IMG_0211.JPG[/img]
[img]http
://www.upload.ee/image/2951362/IMG_0213.JPG[/img]
Nii, järgmiseks kabiin, millel on 4 seina kokku "keevitatud" ning Highline'i katus on hetkel lihtsalt peale pistetud- ma ei hakka seda enne üldse kinni panema, kui kõik asjad, mis katuse alla jäävad, korda on seatud- teate isegi, kuidas asi käib

[img]http
://www.upload.ee/image/2951369/IMG_0216.JPG[/img]
Katusespoiler, mille suhtes olen hetkel kahevahel, kuid kaldun pigem sinnapoole, et ma seda katusespoilerit ei kasuta, selle asemel tuleb Topline'i spoiler ning katuse pealispind jääb nö. sile (vt. näidispilte eelmises postituses) ja sel juhul kasutan selle mõne edaspidise projekti juures ära. Kuid ma ei hakka kindlalt veel midagi lubama, selle jõuab üsna lõpus ka otsustada

Lisaks sellele jääb arvatavasti mõningaid jubinaid veel üle, kuid ka need saab kasutada mõninga edasise projekti juures ära

[img]http
://www.upload.ee/image/2951377/IMG_0217.JPG[/img]
Ning loomulikult pikk porikumm, sedapuhku Scania kirja ja kahe Griffini peaga.
[img]http
://www.upload.ee/image/2951381/IMG_0219.JPG[/img]
Kõige lõpuks aga raami hetkeolukord, millel küljes esisild ja kaks vedavat tagasilda ehk nagu mu naisuke soovitas kribada- luukere

, viimase silla puhul pean veidi veel nuputama, kuna tellisin ju 6x2 topeltratastega veosillaga auto jubinad. See aga tähendab, et abisild on lühem kui oleks singel-boggi (ühekordsete ratastega abisild) puhul olnud. Põhimõtteliselt peaks neljas sild ka pöörav olema, aga nagu öeldud, saan veel kuu aega nuputada, kuidas täpselt mõningad tehnilised lahendused teha, usun, et selle lihtsustamiseks teen absoluutselt igasugustest asjadest pilte ja mõõtmisi, kui vähegi võimalik

See on juba otsustatud ja ka sild nö. kinnitatud nii, et neljas sild on üles tõstetud, seega tühja auto variant.
[img]http
://www.upload.ee/image/2951394/IMG_0204.JPG[/img]
Seda ütlen ka, et auto tuleb 24 korda vähendatuna veidi üle 36cm pikk, kuna reaalelus on sellise 8x4/4 auto pikkus 8840mm, päris suur jurakas peaks tulema

Muidugi tuleb teha ka Rootsi stiilis "pooltoru" asfaldivann roostevaba välispinnaga, seega nikerdamist tuleb selle autoga omajagu
Kuid mis seal ikka, usun, et "mäng väärib küünlaid"!
