1. leht 3-st

SCANIA R620 TOPLINE 6X2 2010

Postitatud: 23 Okt 2011, 21:48
Postitas Aare
Tervitus siitpoolt ka siia foorumisse! Usun, et jjr on juba minu praeguse projektiga üsna hästi kursis, kuid mõtlesin, et mis ma ikka oma teada seda hoian, loodetavasti ka teistel huvitav vaadata, kuidas edeneb ja kuidas senini edenenud on :)

Veidi siis juttu ka lähemalt.
Tegemist siis, nagu pealkirjas kirjas, Scania R620 Topline faceliftijärgse mudeliga, valmistajaks Italeri, kuid nagu teadlikumad inimesed seda vast teavad, ei ole Italeri valikus ühtki 6x2, 6x4, 8x4 vms veoskeemiga veoautot, Euroopa vedukid piirduvad kõik 4x2 veoskeemiga.
Et ma sellise asja reaalsuseks saaks, tellisin Inglismaalt omajagu vidinaid juurde, millest peale jutuvada ka mõningad pildid :)
Autost veel- praeguseks hetkeks on raam pikendatud, värvitud, nö. roostevabad küljekatted-kapid, roostevaba raamipealne plaat, kroomveljed, reaalelus vastaks selle auto teljevahe 3300mm-le, tavaline, 2900mm teljevahe ei pakkunud väga pinget, tahtsin teha sellist, millised liiguvad Rootsis asfaldivannide ees (võimalik, et säärane poolhaage ka sinna järgi kunagi tuleb :) ).
Mis veel? Sisu tellin uue, kuna miskipärast ei ole Italeri teinud R-seeria autode sisu ja senini tulevad need välja 4. seeria mööbliga.
Roostevabad korstnad, roostevaba õlipaak vbl kabiini taha, roostevaba tagatulede kandur hunniku tuledega ja nii mõndagi veel :)
Miks roostevaba- olen totaalne Rootsi autode fänn, mis suure koguse roostevabaga üle on tehtud, ning arvestades, et minu senine lipulaev on juba veidi iganenud, tegemist siis R-seeria autoga aastast 2006, otsustasin, et nüüd tuleb midagi ülbet :)
Muidugi juba fakt, et tegu on R620ga (auto, millega ka ise Rootsis tööd tehtud veidi aega), oli määravaks, et see peab tige aparaat tulema :)

Aga olgu, nüüd siis lubatud pildid- olgu öeldud, et alustasin juba peale jaanipäeva, kuidparaku ei ole ma kogu aeg siin, seega vahetevahel jääb asi soiku, nagu ka homsest veidiks ajaks, lisaks see, et juppidega varustamine võtab vahel aega :)

Panen pildid järgmisse postitusse, veidi lihtsam majandada :)

Postitatud: 23 Okt 2011, 21:53
Postitas minimees
BMW klubist? :D See hall scania? Ilus mudel on kui see on see :) edu 8)

Postitatud: 23 Okt 2011, 22:08
Postitas Aare
Nii, alustuseks mõned pildid seisust peale kabiini värvimist.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Et siis nii.

Järgmiseks üks pilt näitest, milline näeb välja laiemaks tehtud kroomitud esivelg
Pilt

Nüüd siis väike fotoreportaa¾ sünnipäevajärgsest päevast, kui sain Inglismaalt saadetud vidinad kätte :)
Hunnik velgi:
Pilt

Korstnad
Pilt

Abisilla vidinad
Pilt
Pilt
Pilt

4 rehvi
Pilt

Tagatuled
Pilt

Pikk porilapakas auto taha
Pilt

Nii, järgmiseks mõningad pildid viimastest päevadest, et umbes-täpselt illustreerida, milline mul see pill stiililt välja peaks hakkama nägema :)
Muidugi ei tasu lasta end pisiasjadest ja puudujääkidest häirida, asi on valmimisest veel väääääga kaugel :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Nüüd juba paar pilti nö. roostevabadest vidinatest :)
Pilt
Pilt

Lõpetuseks praegu üks pilt kabiini tagaseinast.
Pilt

Nagu ütlesin, et ei tasu end pisiasjadest häirida lasta, kõik on alles poolik, ja pean paraku tõdema, et asi tibakeseks ajaks soiku jääb, kuid veidi aja pärast taas uusi asju, usutavasti on mul selleks ajaks taas hunnik huvitavaid vidinaid juurde tekkinud :)

Tervitades, Aare 8)

EDIT: to minimees- seesama jah, kuid usun, et siin on seda palju lõbusam ja põnevam demonsteerida, seal ei jaga enamus sellest hobist midagi :D
Lahjad vennad noh :D

Postitatud: 23 Okt 2011, 22:12
Postitas Black66
Väga hea töö siiani. Värvikombo on kah parim, mis sellele uuele R seeriale peale istub.

Räägi natukene lisavidinatest, kust tellid? Ilmselt KFS (Kitformservice), sest rohkem asjalikke poode Inglismaal ei meenu.

Peeter

Postitatud: 23 Okt 2011, 22:18
Postitas Aare
Hetkeseisuga jah KFS, saatsin ka Rootsi ühte hobipoodi mõningate küsimustega meili, samuti on mul Rootsis üks tuttav, kes samuti paljusid vidinaid teeb, seega junnide koha pealt ei tohiks enam probleeme tekkida. KFSist tellides ei olnud ka probleemi, maksin tavalise ülekandega ja peale ülekande tegemist läks veidi üle nädala, kui jupid Pärnus postkontoris olid. Te võite vaid mu emotsioone ette kujutada, kui juppidele järgi läksin :)

Postitatud: 23 Okt 2011, 22:19
Postitas m2giorav
Otsustasid ka lõpuks siia foorumisse tulla veoki galeriist :P . Muidu masin ikka hästi tehtud ja edu edasiseks :wink: .

Postitatud: 23 Okt 2011, 22:21
Postitas Black66
KFS on jah mõistlik koht. Kokkupuude veel puudub, aga üsna pea tuleb ilmselt üks suuremat sorti tellimine ette võtta. Jälgin nimelt sealset multilifti komplekti ja huvi selle vastu on suur. 8)

Peeter

Postitatud: 23 Okt 2011, 22:28
Postitas Aare
Multilifti koha pealt on VEEL asi lahtine, kas tuleb või ei tule, kindel on aga see, et tuleb üks Highline kabiiniga R, samuti ninaga, ehk siis T-seeria Topline auto, mõlemad vähemalt 6x2 veoskeemiga.
Veidi ka mu senistest "vallutustest"- Scania R580 Topline, Scania 164 580 Topline, Scania 143 Topline, Scania 143 Streamline, Volvo FH16 610 Globetrotter (II), Volvo FH16 Globetrotter (I), Volvo VN780, DAF 95.430, Mercedes-Benz Actros MPII, Schmitz'i külmikpoolhaage. Kõik peale Volvo VN'i on 4x2 veoskeemiga, usun, et 4x2 autosid enam ei tule ka :), samuti pean tõdema, et vähemalt DAF ja MB valmimise põhjuseks oli see, et ma vist ei viitsinud väga tuhnida ja võtsin poest esimesed ettejuhtuvad autod- midagi oli ju vaja ehiotada :D
Eelarvest- praegune R620 on JUBA küige rohkem kulutusi nõudnud ja kindlasti nõuab veel :D

Postitatud: 23 Okt 2011, 22:32
Postitas simmtann
Terv.


Tore, et oled ka siia foorumisse sattunud. Olen huvi tundnud, et kes see "Aare" on, alates sellest ajast, kui kunagi ammu hobiklubis üks artikkel ilmus. Nüüd ehk õnnestub midagi avalikustada? :lol:

Tanel

Postitatud: 23 Okt 2011, 22:46
Postitas Aare
Mina sinna HobiKlubisse kirjutasin tõesti :) Ehk sai ka midagi siin juba avalikustatud, samas pean tõdema nii seda, et eks asjad on kõvast edasi arenenud, kui ka seda, et kavatsen neid veel üsna palju edasi arendada :)
Samuti see asi veel, et edasisel arengul on nii mitmedki mudelifoorumid abiks, seda nii siit-kui sealtpoolt piiri :)

Postitatud: 24 Okt 2011, 18:03
Postitas RaikoJ
näe määnne rekkap..e siia foorumisse lõpuks jõudis, puhas rõõm näha seda masinat ja selle meistri jutujuada ka suures plastikmudelite foorumis, väga kihvt. masin tuleb sul võrratu, nagu mees on lubanud, eriti seks on kabiini tagasein. samas on tore, et sa nö roostevaga mässad usinalt, minul seostub roostevaba neljanda seeria masinaga ja enda vaimusilmas tulebki minu torpedo rohke roostevabaga ja hea sinult küsida, et kuidas ja miks :)

Raiko.

Postitatud: 24 Okt 2011, 21:42
Postitas Tsiknat
Alguse kohta ütlen:"Kena keik".
Töö on tasemel, mida on nauditav vaadata. Samuti tunnen kahekordset hingesugulust sest peale veoautode mudelite fännamist olen ka mina oma elu mingil etapil ligi 40ne tonniseid koosseise juhtinud.
Antud teostusele pakuks rattavalemiks 6/2, mitte 6x2. Suht vähe kasutatud tähistus mis näitab tugisilla asetsemist eespool veosilda.
Teemat jään huviga jälgima.

Toomas

Postitatud: 24 Okt 2011, 22:58
Postitas Aare
Tom, tegemist on siiski 6x2 rattavalemiga, kui näpuga järge ajada, siis v6iks eemalt vaadates seda pidada pigem 6x4 skeemiga autoks ja seda mitmel p6hjusel- tagumise silla poritiiva oleks vbl pidanud läbi l6ikama- t6stetava tagasilla puhul suht tavaline asi ja teine- abisilla rehvid oleks pidanud 6hemad tellima, samuti ysna levinud, kuigi on ka sama k6rgusega rehve paljudel autodel. Samas, usun, et kui asi päris valmis on, siis teen vast detalsemaid pilte ka , sis on rattareduktoritest näha, millega tegu :)
Mis puutub sinu poolt väljatoodud sillavalemisse, siis see, mida sa silmas pidasid, ei ole mitte 6/2, vaid 6x2/4, see on levinuim Taanis ja Hollandis, kuid Rootsis eriti mitte. Ja kuna olen totaalne Rootsi tehnika fänn, siis see ei tulnud isegi k6ne alla, lisaks veel sel p6hjusel, et Norra vahet s6itsin ka selle 6IGE, 6x2 autoga, mis on p6hjamaiseid olusid arvestades ainu6ige valik.
Muuseas, 6x2/4 auto äratundmiseks piisab vaid p6gusast pilgust- t6esti, sellisel puhul on abisild veosillast eespool, kuid selle variandi puhul on abisild alati yhekordsete ratastega, kas siis tavam66tu v6ï nö. balloonid.
Hetkel jääb asi paariks nädalaks paraku soiku, kuna pean vahepeal tegelema 60t metsakaga toimetamisega :D

Muuseas, Tom, sinu mudelite teemasid on alati m6nus vaadata, selline p6hjalikkus on ilus :)
Eks ma katsun endast ka parima anda :)

Postitatud: 25 Okt 2011, 11:24
Postitas Tsiknat
My bad.
Ratta reduktori järgi tundus veosild tagumine olevat. See, et keskmine tugisild alati ühekordse rattaga komplekteeritakse on tõsi.
Kas 60t koosseis on B-rong?

Toomas

Postitatud: 25 Okt 2011, 17:51
Postitas Aare
Tere taas, vahel ikka peab silma peal hoidma asjal siin :)
Tom, vastuseks selle reduktoriasjale niipalju, et vähemalt enamus, kui mitte k6ik 6x2 Scania rattareduktorid on sellised koonusekujulised, terava tipuga, abisillal aga nö. madalamad ja lapiku kattega. Italeri komplektis tuleb kyll mskipärast suure reduktoriga, mis on rohkem ntx vanemate Volvo 6x4 autode teema.
See on iseenesest ysna huvitav, samamoodi ka see, et k6ik Scaniad on 4.seeria sisuga.

60t- tegemist siiski 6x4 autoga, t6stuki ja pika käruga :)

Terv, Aare 8)