SCANIA R620 TOPLINE 6X2 2010

Moderaator: Juhtkond

Kasutaja avatar
Aare
Postitusi: 81
Liitunud: 20 Okt 2011, 18:19

Postitus Postitas Aare » 08 Jaan 2012, 13:54

Tere taas!
V8 logo on hetkel nö. standby-re¾iimis- siuke rahmeldaja nagu ma olen, suudan ma üsna tihti end avastada hoopis teist asja tegemas kui algselt plaanisin, aga otsustasin "raua- ja keevitustöödele" veidi vahelduseks muud tööd teha, veidi "müra- ja sädemetevabam" :D
Mida tegemas ma siis end avastasin?
Laia sirmi sain nüüd siis lõpuks valmis- seni jäi ikka nii, et mingid ühenduskohad ikka jäid värvi alt näha (sirmi tehes kasutasin originaalsirmi ülaosa ning stüreenplaadist nikerdasin alaosa ja sirmis olevate prosede augud panin ka kinni). Nüüd asi sealmaal, et sirm sai valmis- autoga ühte värvi, laiuses on ta 50% laiem kui originaalsirm ning vaid nurgatuledega. Küljeaknasirmid sain värvitud ja külge pandud, võrele veidi pisitäiustusi, esituled külge ja nipet-näpet veel.
Hetkel tegelen rooliga, sest mind ei ole algusest peale köitnud idee külge "traageldada" viimase malli R-ile külge 4.seeria Scania rool. Rool hakkab igatahes juba kuju võtma, põhimõtteliselt on veel vaja lihvida ja värvida :)
Järgmiseks istmed ja uksepolstrid- jutt sama nagu rooliga- tegemist ju 4. seeria istmete ja uksepolstritega. Mind panebki imestama, et Italeri mõningad asjad vanad jätab, õnneks on vähemalt kapid ja kabiini laealune tehtud nii nagu R-il olema peab, kuigi näiteks voodit ma ei kasutanud, selle asemele tulid kapid nagu enamus mudeliehitajatel. Kusjuures olen piiritaguseid foorumeid sirvides täheldanud, et paljud lähevadki seda teed, et kasutavadki karbis olnud juppe, kuid vähemalt selle ja kindlasti ka järgmiste mudelite puhul tahan viia asi vähemalt enda jaoks võimalikult ideaalilähedaseks. Kindlasti leiaks Tom ja mõni teinegi, kes veoautodest natukenegi huvtub (enamus siin foorumis on sõiduautode huvilised siiski, tundub nii) siit nii mõndagi kritiseeritavat, kuid üritan selle võimaluse viia nii väikseks kui võimalik :P
Mis sisusse puutub, siis algselt oli plaan tellida need asjad Rootsist või Inglismaalt, kuid esiteks ei viitsinud ma asjaga tegelda, teiseks leidsin ma endas viitsimist nendega ise tegelda ja kolmandaks on ise tegemine ka suurem väljakutse :)
Raiko rahustuseks pean ütlema, et sisu "minu 620-l" selline ei tulnud ja ei tule ei sellel ega ka edaspidistel projektidel- see "punnidega nahksisu" ning seda väga lihtsal põhjusel: maitse üle ei vaielda, aga minu maitse see ei ole :D

Mis puutub igasugu kange auto sees, siis tundub, et nii mõndagi neist ma ei kasuta, seda uksi ja rooli puudutaval põhjusel. Seda ma veel ei tea, kas teen ta manuaali või Opticruisena: manuaali puhul on vaja teha R-i käigukang, Opti puhul vaid väike jublakas roolisamba külge :):)
Usutavasti pritsin varsti juba piltidega ka, kuid sel juhul peaks need pildid olema juba lähedal lõpptulemusele :)

EDIT: Rooli sain valmis, väike pildike ka siis armatuurlauast koos vähemalt originaalilähedase, puitimitatsiooniga rooli ja lauaga :D
Pilt

Kasutaja avatar
Aare
Postitusi: 81
Liitunud: 20 Okt 2011, 18:19

Postitus Postitas Aare » 11 Jaan 2012, 20:20

Niisiis, daamid koma härrad, nüüd võib vast mitteametliku esitluse ehk siis ühe nö. spioonifoto avaldada :D Miks spioonikas- valgus ei ole kõige õigem ning pisiasju tahaks veel kõpitseda :)
Kuid mingi aimduse vast saate :)
Pilt

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 11 Jaan 2012, 20:44

Muidu tundub nagu igati viisakas. Selle raua üle võiks natukene nuriseda, siinseal esineb laineid ja kõverusi. Aga ootame paremad pildid ära. :)
Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

Kasutaja avatar
Aare
Postitusi: 81
Liitunud: 20 Okt 2011, 18:19

Postitus Postitas Aare » 11 Jaan 2012, 22:32

Kui sa pead silmas numbri kohal olevat lainet, siis seal peabki see laine olema ja kindlasti leiaks asju, mille üle nuriseda, kuid arvestades, et ma ei teinud seda rauda teisest rauast ümber, vaid see on otsast lõpuni enda tehtud- plastikust "väänates"-soojendades-mõõtes-liimides-lihvides-lõigates-lihvides-liimides-lõigates-lihvides... jne jne, leian, et vähemalt minu jaoks kukkus väga hea välja- ütleme nii, et korduvalt leidsin sealt asju, mille üle nuriseda sain ning korduvalt sai seda lihvida jne. Võrgust rääkides- krt seal oli ikka lõikamist ja mässamist omajagu, nii et ka seda arvestades tuli väga hea :D
Vähemalt on loomulikum kui näiteks seesama KFSi oma (kes soovib, võib selle orienteeruvalt KFSi hinnakirjas oleva hinnaga endale saada) või kasvõi Italeri lisavarustuse komplektis olev kroomraud ning vähemalt võrreldes minu eeskujuga tuli ikka üsna sama välja.
Kui autost üleüldse rääkida, siis Norra foorumis, kus pidevalt käin, on paljud läinud seda teed, et kopeerida reaalselt eksisteerivat autot, kuid mulle see vähemalt seni pinget ei pakkunud, üritasin "komplekteerida" autot, milline reaalses elus omalgi olla võiks :)

Kasutaja avatar
Aare
Postitusi: 81
Liitunud: 20 Okt 2011, 18:19

Postitus Postitas Aare » 02 Nov 2012, 19:22

Loeks nüüdseks selle projekti lõppenuks, seega pistaks pildid sellest asjast üles :)
Loomulikult on mul veel arenguruumi ning arvatavasti hakkan seda arenguruumi testima ka, kuna detsembrist peaks algama mu uus projekt, milleks on taas loomulikult Scania ning sedapuhku peaks arvatavasti tulema täispära Scania R730, võimalik et Highline, praeguse seisuga on plaanid Scania R730 Highline 8x4 multilift-pealisehitusega, loomulikult Rootsi variant :)

Aga pildid siin, loodetavasti kannatavad vaadata :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
RaikoJ
Postitusi: 241
Liitunud: 04 Juul 2011, 21:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RaikoJ » 02 Nov 2012, 20:36

Pead masina õue naturaalse valguse kätte toimetama. Hetkel nagu on ja ei ole ka, tubane valgus sööb kindlasti väga palju selle auto ilu ära.
Tore, et valmis said.

Kasutaja avatar
Aare
Postitusi: 81
Liitunud: 20 Okt 2011, 18:19

Postitus Postitas Aare » 02 Nov 2012, 22:13

Tean, mõtlesin ka õues teha, kuid täna oli ilm selline veits sombune ja halb, eks ma edaspidi katsun paremaid pilte teha :)

asjavaataja
Postitusi: 39
Liitunud: 18 Sept 2011, 00:27
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas asjavaataja » 07 Nov 2012, 19:39

Edu.Hästi välja tulnud kängururauad.

Kasutaja avatar
Aare
Postitusi: 81
Liitunud: 20 Okt 2011, 18:19

Postitus Postitas Aare » 10 Mai 2013, 17:22

See auto on teatavasti valmis, vähemalt peaks olema, seega auto arengu koha pealt pole enam suurt midagi rääkida, küll aga sellest, et arvatavasti tuleb homme Minimaailma raames minu Scania R620 ametlik esmaesitlus laiemale publikule :D
Selle otsustasin muuseas alles tund tagasi, kui tulid muudatused minu töögraafikus :)
V8

Kasutaja avatar
RaikoJ
Postitusi: 241
Liitunud: 04 Juul 2011, 21:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RaikoJ » 10 Mai 2013, 19:20

Aare sul on ju tehnikat rohkem, võta paar rohkem kaasa, mis sa selle ühe pärast üldse sõitma hakkad :)
热情的建设者

Kasutaja avatar
Aare
Postitusi: 81
Liitunud: 20 Okt 2011, 18:19

Postitus Postitas Aare » 10 Mai 2013, 20:04

Einoh, seda küll, eks ma veidi seedin, kuid nagu sa tead, on see R620 mul hetkel lipulaev ja praegu poolelioleva R730 pulkasid pole vist mõtet sinna tassida :D Vbl võtan selle vanema R-i ja Volvo VN-i ka veel kaasa, aga eks näis. Ega mul pole oluline enda omi näidata, ma juba pelgan seda kriitikalaviini, pigem ikka näpuga näiteks sinu omades järge ajada :D
V8

Kasutaja avatar
RaikoJ
Postitusi: 241
Liitunud: 04 Juul 2011, 21:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RaikoJ » 10 Mai 2013, 20:12

No ma tean, mida sa tunned :D Ma olen ka esmakordne osaleja, seega oleme mõlemad kollanokad oma masinatega. Mina tegelikult eelistaks minna vaatama ja enda masinaid endiselt klaasi taga hoida, kuid seltsimehed siin viisakalt kutsusid ja siis oleks tühjade kätega juba nõme minna :) Kolm masinat kõlab ilusti ja ka mina plaanin kolm põrsast lauale panna, kui muidugi puhastamise käigus vint maha ei tule :wink:
热情的建设者

Kasutaja avatar
Aare
Postitusi: 81
Liitunud: 20 Okt 2011, 18:19

Postitus Postitas Aare » 13 Juun 2013, 22:00

Veidikene uuendusi seoses selle R620-ga- 2.juulil ilmub Rootsis järjekordne Rootsi veokaajakirja Trailer Magazine'i number ning selles numbris on esindatud seesama, minu tumehall R620, kindlasti teen skänneriga tõestusi ja pistan ka siia üles :P
V8

Vasta