

Samuti tegin esipäiksesirmi laiemaks- mitte et tavaline kole oleks, aga lai on ikka kuidagi süngem.
EDIT: mõned pildid ka progressist või protsessist, kuidas keegi tahab

[img]http://www.upload.ee/image/1924443/DSCN4291.JPG[/img]
[img]http://www.upload.ee/image/1924448/DSCN4292.JPG[/img]
[img]http://www.upload.ee/image/1924449/DSCN4294.JPG[/img]
[img]http://www.upload.ee/image/1924450/DSCN4296.JPG[/img]
Viimane pilt on võrdlusest KFSist tellitud raudadega- vahe on ilmselgelt näha. KFSi omad on veidi liiga laiad ja kandilised. Minu raudade hetkeseisule ei ole mõtet tähelepanu pöörata, need ei ole veel valmis nagunii, lasin tiraka värvi peale vaid selleks, et nende olemusest auto ees aimu saada

Raiko, Sulle ja teistele, kes veel ei tea, milliseid raudasid ma nö. Rootsi raudade all silmas pean, siis toon näiteks ühe tuttava auto Norrast.
[img]http://i392.photobucket.com/albums/pp4/rolf ... CF2583.jpg[/img].
Antud pildil ei ole küll päris sellele R-i tüübile vastavad rauad- kõik on muidu täpselt sama, ainukese vahega, et raudade alumiune, stange allaserva jääv osa on veidikene erinev. Loomulikult on võrk seal ees kohustuslik, tahan leida võimalikult täpse võrgu.
Igasugu Soome tüüpi, st kroomitud ja nikerdustega rauad on täiesti välistatud, ei ole Soome stiil kunagi meeldinud, olen totaalne Rootsi (ka norrakad kasutavad sama stiili) teema fänn.