Scania R620 Type I

Moderaator: Juhtkond

Kasutaja avatar
RaikoJ
Postitusi: 241
Liitunud: 04 Juul 2011, 21:37
Asukoht: Tallinn

Scania R620 Type I

Postitus Postitas RaikoJ » 13 Sept 2011, 19:41

täna saabus siis minu uus projekt, ootamist oli aga lõpuks ta jõudis. vahepeal tekkis juba mõte, et hakkan ehitama torpedo neljandat seerjat, kui atelieri r620 ei peaks mingil põhjusel tulema. torpedo osas olid kaasfoorumlased lahkelt abiks, et vajalikke jubinaid tellida, suured tänud neile ja küll see torpedo ka tuleb ühel päeval. mudelist siis lähemalt hetkel, kui ta laual kokkupanemist ootab, hetkel on ta veel ilusti karbis.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

minimees
Postitusi: 1197
Liitunud: 15 Mai 2009, 23:57
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas minimees » 13 Sept 2011, 19:47

Tahaks ka kõrge katusega scania kokku panna :P
Nagu eelmise mudeli puhul näha oli siis sellest tuleb midgi head :D

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 13 Sept 2011, 19:57

:)
Viimati muutis Black66, 13 Sept 2011, 19:57, muudetud 1 kord kokku.
Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

Kasutaja avatar
RaikoJ
Postitusi: 241
Liitunud: 04 Juul 2011, 21:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RaikoJ » 13 Sept 2011, 19:57

seda, et eelmine tuli hea, seda ma võtan nüüd küll komplimendina :D aga selle masina visioon on olemas ja kui kõik läheb nii nagu peab, siis võiks lõpptulemus olla hea küll :D

Kasutaja avatar
RaikoJ
Postitusi: 241
Liitunud: 04 Juul 2011, 21:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RaikoJ » 13 Sept 2011, 20:01

vahe on ju tegelikult asinult faceliftis, iseenesest vahet justkui polekski, kuid siin astub mängu minu suur kiindumus scania toplinede vastu, plaanin ka neljanda seeria topline teha ja torpedo topline :D . nii mõtetu kui see ka pole, et ehitada sarnaseid masinaid järjest, siis minu jaoks omab nende ehitamise suurt rolli ja nad on ka väga erinevad autod minu jaoks, nii lihtne see kõik ongi :D . kärudeni ma jõuan ka kindlasti mingil hetkel, siis kui sadulad on kõik valmis.

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 13 Sept 2011, 20:10

Ma õnneks nii suurt vahet ei tee faceliftil ja pre-faceliftil, aga uhke pill on igatahes.
Minu ehitamiste juures, mis puudutab rekkaid, kehtib lihtne reegel. Kui sadul, siis käru kah taha. Muidu ei ole ikka päris see.

Sulle aga jõudu ja jaksu, jälgin teemat. :wink:
Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

Kasutaja avatar
RaikoJ
Postitusi: 241
Liitunud: 04 Juul 2011, 21:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RaikoJ » 13 Sept 2011, 20:19

kusjuures nende vahe ongi enamus inimeste jaoks nähtamatu ja tegelikkuses on vaheks väikesed nüansid. sinu reegel on tegelikult õige, mina jällegi olen jõudnud selleni, et ehitatav veoki mudel peab olema selline, et 1.1-le kuuluks ta meie idudest korravalvurite silmis tänavakõlbmatuks, st liiga palju tulesid,kellasid ja vilesid.
igatahes tänan heade soovide eest ja ka mina jälgin siinseid ehitusi huviga.

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 13 Sept 2011, 20:24

Tuled ja viled on uhke teema ning üldiselt mulle täitsa meeldib. Samas minul on enamasti nõrkus kallutava tehnika vastu ning teehoolde masinate vastu. Ei kujuta eriti ette, et Unimogil on katusel 6 proset reas. Ei sobi lihtsalt.
Kuid sellised sadulveokad, mis pikka maad läbivad, nende kohta kehtib kindlasti minu jaoks ütlus, et mida rohkem, seda uhkem. :)
Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

Kasutaja avatar
RaikoJ
Postitusi: 241
Liitunud: 04 Juul 2011, 21:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RaikoJ » 13 Sept 2011, 20:38

eks see kellade ja vilede teema täitsa oleneb masinast, tema otstarbest jne. nagu sa ütlesid, siis pikamaaveokitel võiks olla vilesid ikka usinalt, tegelikult ju kurb, et masin, mis on sinu kodu ikka väga palju ja sa ei tohi teda nö tuunida, sest miilitsatele ei meeldi su võrel või tuulesuunajal olevad tuled, täielik jama. aga kallutavast tehnikast, tunnen ma isiklikult persooni, kellel on actrose multilift, mis on välimuselt kõvasti üle keskmise eesti masinatest ja salongis muutub asi ikka eesti kohta päris kurjaks, õnneks on ka meil ikkagi erandeid :)

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1388
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 13 Sept 2011, 21:07

JJR kirjutas:eks see kellade ja vilede teema täitsa oleneb masinast, tema otstarbest jne. nagu sa ütlesid, siis pikamaaveokitel võiks olla vilesid ikka usinalt, tegelikult ju kurb, et masin, mis on sinu kodu ikka väga palju ja sa ei tohi teda nö tuunida, sest miilitsatele ei meeldi su võrel või tuulesuunajal olevad tuled, täielik jama. aga kallutavast tehnikast, tunnen ma isiklikult persooni, kellel on actrose multilift, mis on välimuselt kõvasti üle keskmise eesti masinatest ja salongis muutub asi ikka eesti kohta päris kurjaks, õnneks on ka meil ikkagi erandeid :)
Ega selle actrose ülevaatusele esitamine ei läinud ka just kõige sujuvamalt. Aga väga muljetavaldav elukas on sellegipoolest.
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

Kasutaja avatar
RaikoJ
Postitusi: 241
Liitunud: 04 Juul 2011, 21:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RaikoJ » 16 Sept 2011, 22:39

uue mudeliga pole eriti kaugele jõudnud, alustasin vidinate voolimisega.
rekkamehed on üldiselt suitsumehed, seega ei tee tuulesuunajad akendel paha. hetkel on ka kõrvalistuja suunajal hammas sees allavaatepeegli jaoks, piltidel see veel puudub.
Pilt</noscript>
Pilt</noscript>
Pilt</noscript>

ja kui juba suunajad küljes, siis võiks ka sirm olla väheke edevam, sirmi toorik.
Pilt</noscript>

samas kui kõrvalpeegel on lisaga, siis kuidas saab nii, et juhipoolsel pole.
Pilt</noscript>
Pilt</noscript>

ja kui igasuguseid vidinaid tehtud, siis võiks ju ka salongi sisekliima olla mõnus.
Pilt</noscript>
Pilt</noscript>

J2nkhz
Postitusi: 22
Liitunud: 12 Sept 2011, 20:58

Postitus Postitas J2nkhz » 16 Sept 2011, 22:59

Sinu tehtud peegli lisa on palju ilusam ju :wink:

Teised asjad ka väga kenad :)

asjavaataja
Postitusi: 39
Liitunud: 18 Sept 2011, 00:27
Asukoht: Saaremaa

Re: Scania R620 Type I

Postitus Postitas asjavaataja » 18 Sept 2011, 00:31

täna saabus siis minu uus projekt, ootamist oli aga lõpuks ta jõudis. vahepeal tekkis juba mõte, et hakkan ehitama torpedo neljandat seerjat, kui atelieri r620 ei peaks mingil põhjusel tulema. torpedo osas olid kaasfoorumlased lahkelt abiks, et vajalikke jubinaid tellida, suured tänud neile ja küll see torpedo ka tuleb ühel päeval. mudelist siis lähemalt hetkel, kui ta laual kokkupanemist ootab, hetkel on ta veel ilusti karbis.
edu sulle endale meeldivad kohutavalt rekkad(endalgi käsil präegu üks italleri volvo fh16)

Kasutaja avatar
RaikoJ
Postitusi: 241
Liitunud: 04 Juul 2011, 21:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RaikoJ » 18 Sept 2011, 10:20

aga miks ma pole su volvost teemat kuskil näinud, oleks väga huvitav protsessi jälgida :wink:

asjavaataja
Postitusi: 39
Liitunud: 18 Sept 2011, 00:27
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas asjavaataja » 18 Sept 2011, 23:19

JJR kirjutas:aga miks ma pole su volvost teemat kuskil näinud, oleks väga huvitav protsessi jälgida :wink:
algaja asi ei julge teha teemat

Vasta