McLaren F1 Fujimi 1/24

Moderaator: Juhtkond

Vasta
Rock
Postitusi: 146
Liitunud: 17 Okt 2007, 17:28
Asukoht: Tartu

McLaren F1 Fujimi 1/24

Postitus Postitas Rock » 01 Juul 2014, 11:03

Hei,

siin harutan vaikselt McLareni ehitamise lahti. Nagu eelnevas ülevaates mainisin, tuleb masin üsna "otse karbist", lisan vaid fotosöövitused.

PiltPilt

Pilt

Praeguseks on masina sisu suures osas valmis. Mootor on niisiis poolik ehk näha vaid pealmine osa (sama taktikat on hakanud kasutama ka Tamiya). Seekord otsustasin asja nii jätta ja mitte mootorit eraldi osta (selle mootori eest saaks kaks niisugust mudelit veel).

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Peagi tuleb täiendust:)

Rock

Rock
Postitusi: 146
Liitunud: 17 Okt 2007, 17:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Rock » 01 Juul 2014, 17:31

Peaaegu valmis...tagatuled veel kuivavad ja ootavad liimimist. Pealegi on ilm niiiiiii kole, et ilusaid pilte ei saa...aga väike vihje siiski;)

Pilt

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1388
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 02 Juul 2014, 00:37

Tundub viisakas. Ja see KIIRUS! :shock:
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

Rock
Postitusi: 146
Liitunud: 17 Okt 2007, 17:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Rock » 02 Juul 2014, 12:37

Tegelikult NII ruttu see siiski ei valminud. Sisu sai küll paari-kolme päevaga kokku, aga kerega tuleb ju oodata (krunt, lakk, värv...ja muudkui oota vahepeal). Selline see siis lõpuks sai. Miinustena võib välja tuua klaasid: esiteks on need natuke liiga paksud ja jätavad hägusa mulje. Teiseks ei kipu esiklaas ja tagumine klaas kuidagi oma pesas istuma ja hakkab "üles punnitama". Ustega on sama mure: kinnises asendis jääb vahe sisse ja tagantvaates on seda kenasti näha. Julgen kinnitada, et kes antud masinat ehitada soovib, võtku kindlasti fotosöövitus juurde. Lisab tublisti efekti! Mudeli kõrgus (maapinnast) jäi mind esialgu häirima, kuid uurisin internetist ja tuleb välja, et see võib isegi päris reaalne olla. Mõnusat suve ja ehitamist kõigile!


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Tamm85 » 02 Juul 2014, 13:01

:D

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1388
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 02 Juul 2014, 14:39

Rattad rikuvad palju muidu väga heast üldmuljest. Miks ei suuda paljud tootjad normaalseid velgi-rehve komplektidesse kaasa panna :?
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

Kasutaja avatar
vaoinas
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Dets 2012, 10:28
Kontakt:

Postitus Postitas vaoinas » 02 Juul 2014, 15:54

Kuna ma nüüd siinses foorumis samuti autot ehitan, siis olen sellega vist omandanud ka moraalse õiguse teiste tegemiste üle kobiseda.

Siia pandud piltide üle otsustades kena, puhas ja kiire töö. Paari pildi pealt, kus rakurss on tagant võetud ning lahtise ukse sisemine pool näha, annaks palju juurde, kui ka ukse laeosale oleks mingi polster peale ehitatud. Samuti peaks ukseava serva mööda ka mingi tihend jooksma - teisisõnu, ava serv kuskilt lävepaku kleepsu välimisel jooneni võinuks musta värviga kaetud olla - avatud uksega pildid näeksid kohe kobedamad välja. Kahjuks detaile ja lähivõtteid meile piltidel ei pakuta, seega rohkem eriti viriseda ei anna. eelpool mainit rattad on tõesti ka vähe õnnetud kogu selle asja juures.

PS - Kõigil piltidel on vaid parempoolne uks avatud asendis. Kas uksed on kinni-lahti käivad, või fikseeritud sellisesse asendisse, nagu piltidel näha?
PS vol.2 - http://www.britmodeller.com/forums/inde ... claren-f1/ Siin teemas lahatakse sama karbi sisu. Autor on asja väga tõsiselt ette võtnud. Kahjuks pole teema veel finaali jõudnud.

Kristjan

Rock
Postitusi: 146
Liitunud: 17 Okt 2007, 17:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Rock » 02 Juul 2014, 16:40

Rehvid on tõepoolest suurevõitu, kuid ega originaalil on need samuti üsna paksukesed:

Pilt

Uste kinnitused on just nimelt fikseeritud ehk siis saab valida, kas jätta uks lahti või kinni. Selleks, et kinnist ust hiljem tõsta või eest võtta, tuleks ukse nurkade kinnitused ümber teha ja uksest esiotsa poole jääv nurk jääb samuti ette ehk siis sealt üle ust murda ei annaks.

Vasta