Nissan Silvia S15 LS1 V8

Moderaator: Juhtkond

Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Nissan Silvia S15 LS1 V8

Postitus Postitas Tamm85 » 29 Juul 2011, 17:36

Nüüd tuleb üks vähe kurjem projekt.
Mudel ostetud imudeli kasutaja Kupi käest,suuret tänud talle mudeli eest :)

Mudel ise Aoshima firma tehtud ja päris normaalse kvaliteediga,kuigi detailsust on vähe,sisu ja põhjaalune küllaltki nadi.

Pildid

Pilt

Pilt

Velje proov

Pilt

Tiib,jap style pütt ja tulede klaasid

Pilt

Mootor käigukastiga tuleb burago Corvette C5e pealt,paar päeva pepsis ligunenud ja kroom ilusti maha tulnud.

Pilt

Pilt

minimees
Postitusi: 1197
Liitunud: 15 Mai 2009, 23:57
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas minimees » 29 Juul 2011, 19:10

See coca/pepsi trikk on päris hea proovisin ise ka kunagi :D Aga kas sellel mudelil mitte põhja ja kere vahel mingi 1 cm jupp puudu polnud juba tehasest saati ?
Edu täiustamisel :) :P
edit: sa pidureid ei taha pepsisse visata ? :) :P

Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Tamm85 » 29 Juul 2011, 21:40

minimees kirjutas:See coca/pepsi trikk on päris hea proovisin ise ka kunagi :D Aga kas sellel mudelil mitte põhja ja kere vahel mingi 1 cm jupp puudu polnud juba tehasest saati ?
Edu täiustamisel :) :P
edit: sa pidureid ei taha pepsisse visata ? :) :P
Ei saa hästi aru mis jupp ?

Kohe panen pidurif ka :D

Kasutaja avatar
mctainas
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Juul 2010, 16:46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas mctainas » 29 Juul 2011, 22:18

Sellel ei ole seda juppi puudu. Minimees mõtleb Vertex ridge mudelit vist :D
Maailmakaardi peal ehitajate gäng

minimees
Postitusi: 1197
Liitunud: 15 Mai 2009, 23:57
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas minimees » 29 Juul 2011, 23:46

Vist ja, ma mõtlesin seda, et kere ja põhjavahel on suuremat sorti vahe ;)

Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Tamm85 » 01 Aug 2011, 22:18

Mootoriruumi natuke tehtud

Pilt

Pilt

Pagassi põhi siledaks tehtud ja taustal on ka muudetud tagastanget näha

Pilt

Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Tamm85 » 09 Aug 2011, 23:41

Sisu kallal ka natuke tööd tehtud

Pilt

Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Tamm85 » 14 Okt 2011, 22:04

Sisu vajab veel veits pahdeldamist ja saab hakata puuri tegema

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Tamm85 » 18 Veebr 2012, 18:23

Puur ja käigukastitunnel valmis

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Vajab veel natuke lihvimist

Kasutaja avatar
siim123
Postitusi: 2616
Liitunud: 05 Juul 2007, 22:57

Postitus Postitas siim123 » 18 Veebr 2012, 20:04

Kõik senimaani hea, kuid ehk annab mõni asjalikum LS mootor saada kusagilt, see burago oma tundub paras pann olema. :D Revelli Corvettedel on päris detailsed LS'id, näiteks ZR1 komplektist oma saab ühteaegu ma ei tea mitmes variandis ehitada :D LS7 ja LS9 olid kindlasti mis kõige võimsamad variandid.
Mingisugused variandid olid kindlasti veel aga ma ei mäleta enam, erinevus seisnes aint mootorikatetes ning sisselaskes.

Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Tamm85 » 18 Veebr 2012, 20:27

siim123 kirjutas:Kõik senimaani hea, kuid ehk annab mõni asjalikum LS mootor saada kusagilt, see burago oma tundub paras pann olema. :D Revelli Corvettedel on päris detailsed LS'id, näiteks ZR1 komplektist oma saab ühteaegu ma ei tea mitmes variandis ehitada :D LS7 ja LS9 olid kindlasti mis kõige võimsamad variandid.
Mingisugused variandid olid kindlasti veel aga ma ei mäleta enam, erinevus seisnes aint mootorikatetes ning sisselaskes.
Seda küll, aga kuna mootoril pidin karteri ümber tegema kuna muidu jäi esisild ja roolilatt ette,siis ei tahaks väga uut mootorit niimoodi lõiukma hakata ja ilmselt peaks selle jaoks revelli ZR1 ostma mis jääks siis jällegi ilma mootorita. Selle saaks ka ilmselt maha kellegile parseldada aga ei viitsiks tegeleda sellega :D

Kasutaja avatar
siim123
Postitusi: 2616
Liitunud: 05 Juul 2007, 22:57

Postitus Postitas siim123 » 18 Veebr 2012, 21:03

Ma Del Ray'le installisin LS9 mootori siis enne läks kõik ebavajalik Del Ray küljest kui mootori küljest :lol: . Küll mahtuma sai ta pikapeale :D:D

Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Tamm85 » 19 Veebr 2012, 22:52

Mootor käimariga omal kohal ja piduri peasilindrile(celical oli 1 lisaks kaasas) tegin ka oma koha, põhjaalla lisasin ka ühe toru kuhu mootor toetub, päriselus muidugi nii ei tehtaks aga ma ei viitsi mootorikäppasid tegema hakata :lol:

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Miramax
Postitusi: 436
Liitunud: 21 Jaan 2008, 12:40

Postitus Postitas Miramax » 22 Veebr 2012, 09:30

http://www.upload.ee/image/2087973/A__8_.JPG
Puur on küll õnnestunud. Kaugelt vaadates nagu tehases valmistatud :wink:
Oled ka kõlarite jaoks augud teinud. Mina küll ei suudaks kihutamise ajal veel muusikat kuulata :)
Pilt

Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Tamm85 » 22 Veebr 2012, 16:39

Miramax kirjutas:http://www.upload.ee/image/2087973/A__8_.JPG
Puur on küll õnnestunud. Kaugelt vaadates nagu tehases valmistatud :wink:
Oled ka kõlarite jaoks augud teinud. Mina küll ei suudaks kihutamise ajal veel muusikat kuulata :)
Tänud !

Polster ära võtta siis jääbki ukse sisse auk, kõlareid sinna sisse ei tule

Pilt

Vasta