Takata Dome NSX 2005, 1/24, Tamiya - DVT (VALMIS)

plastikmudel.net ja Hobimaailma võistlus

Moderaator: Juhtkond

Vasta
DVT
Postitusi: 207
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Takata Dome NSX 2005, 1/24, Tamiya - DVT (VALMIS)

Postitus Postitas DVT » 09 Jaan 2017, 11:33

Tere,

Alustan siis teise mudeliga. Loodan, et jõuan ikkagi võistluse lõpuks.
Seekord on tegemist Tamiya toodanguga metallist põhjaga.
Lisadest tuleb ilmselt natukene karbooni ning fotosöövitus.

Karbi sisu:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Originaalne söövituse komplekt:

Pilt
Viimati muutis DVT, 15 Mär 2017, 09:41, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
Eero
Moderaator
Postitusi: 560
Liitunud: 24 Aug 2007, 13:05
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Eero » 10 Jaan 2017, 10:48

Kes teeb, see jõuab.

Huvitava projekti oled valinud. Hakkasin esimese hooga kohe kerelt sarnasusi Tamiya NSX tänavaversiooniga otsima.
Kuidas suhtud selle mudeli metallist põhja? Peugeot 307 WRC'l on samamoodi metallist põhi, mis ideeliselt peaks mudeli kaalu suurendamisega reaalsust tõstma. Reaalsuses tõstis see mudeliehitajate seas nurinat, kuna metallist põhi on vähem detailsem kui Tamiya mudelitel koguaeg on olnud.
Värvikombinatsiooni tekitamine saab huvitav olema. Rohelise ja valge üleminek ei ole konkreetne, vaid hajumisega. Tahtsin juba küsida, et kuidas plaanid teha, aga märkasin et seda effekti tekitavad kleepsud on juba kaasas.

Jõudu!

Eero
"Liimiga püsib paremini!"
Roosa käigukanginupu gäng

DVT
Postitusi: 207
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 10 Jaan 2017, 14:59

Ega mul ei ole midagi metallist põhja vastu antud juhul. Ringrada autodel on niigi põhjad suht siledad ning detailivaesed. 307 WRC metallpõhi ei ole tegelikult ka nii hull. Samas, kui vaadata kaasaegsed sportautode põhjad siis on seal enam-vähem kõik asjad kinni kaetud. Näiteks ei saanud ma ka Belkitsi Polo WRC põhjast üldse aru, kuna kogu vedrustus on täitsa olemas, aga kui panna põhjakitsed peale, siis ei näe enam midagi. Antud juhul metallist põhi annab mulle lihtsalt natukene rohkem aega muu asjadega tegelemiseks, ning kui mudel kunagi valmis kujul seisab riiuli peal ei mäleta ma enam midagi metallist põhjast :D

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 11 Jaan 2017, 12:41

Minuarust on kah see metallpõhja üle kurtmine pigem mingi pseudoprobleem, eriti veel ringraja/WRC/superautodel.

Antud mudel iseenesest jätab täiesti külmaks. Kui tänavaversioonis on NSX veel isegi mingis mõttes äge, siis siin on juba päris kole. Aga mis siin imestada, pilusilmad ju... :D
Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

DVT
Postitusi: 207
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 01 Veebr 2017, 22:49

Väike uuendus. Puhastasin kõik detailid. Lõikasin paneelivahesid sügavamaks, ei tea kas on näha üldse seda piltidel. Pahteldasin ning puhastasin mõned nähtavad kohad.
Nüüd läheb kõik kruntimisele ning värvimisele.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

DVT
Postitusi: 207
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 08 Veebr 2017, 13:08

Kere on värvitud ja nüüd võib kleepsudega alustada.

Pilt
Pilt
Pilt

Muud asjad ka värvitud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

DVT
Postitusi: 207
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 22 Veebr 2017, 10:51

Kere on kleebitud, lakitud ja poleeritud:

Pilt
Pilt

Valmis rattad:

Pilt

Sisu on ka valmis:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Lõpp pole enam kaugel.

DVT
Postitusi: 207
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 15 Mär 2017, 09:38

Valmis:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Disigny
Postitusi: 155
Liitunud: 22 Nov 2010, 20:40
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas Disigny » 18 Mär 2017, 17:28

Kiidusõnad nagu alati, tippklassi töö!

Vasta