
Pontiac Firebird Trans-Am K.I.T.T. '82 MPC 1/25 Fren -VALMIS
Moderaator: Juhtkond
Pontiac Firebird Trans-Am K.I.T.T. '82 MPC 1/25 Fren -VALMIS
Viimati muutis Fren, 08 Jaan 2017, 20:10, muudetud 1 kord kokku.
Aega on läinud rohkem, kui plaanitud. Nagu alguses deklareeritud, siis ma ei püüagi eriti kiiresti ehitada aga suured viivitused on tulnud sellest, et päris palju detaile tuleb ümber ehitada. Kaks tahket detaili ei saa korraga olla samas aegruumi punktis, seetõttu tuleb kohati juhendist teisiti ehitada ning viilimist ja pahteldamist ja lihvimist on rohkem kui oleks eeldanud. Jääb mulje, et tootja pole ise kordagi püüdnud oma toodet kokku panna... Aga väljakutsed ongi huvitavad.
"Turbomootori" ehitamisest tuli siiski loobuda kuna osutus, et siis oleks tulnud autole külgsummutid ehitada. Nii et kapoti alla läks kahe karburaatoriga LG4 mootor. Päriselus tähendaks see 145 hj elukat. K.I.T.T.-ile väga "sobiv" jõuallikas.





"Turbomootori" ehitamisest tuli siiski loobuda kuna osutus, et siis oleks tulnud autole külgsummutid ehitada. Nii et kapoti alla läks kahe karburaatoriga LG4 mootor. Päriselus tähendaks see 145 hj elukat. K.I.T.T.-ile väga "sobiv" jõuallikas.





Valmis. Kõige raskem lihtne mudel mida kunagi kokku olen pannud. Tänud positiivse tagasiside eest simmtamm & Black66, proffide poolt tähendab see palju. Lõpptulemuse juures häirib kõige rohkem see, et kui kapott kinni panna, siis jääb üks esimene serv natuke üles hoidma => kapott on õrnalt kõver. Samuti on plaanis staatilist elektrit maandav pintsel hankida, et enne pildistamist tolmust tõhusalt vabaneda. Katusepaneelid jätsin eemaldatavad. Jabur on istmete/armatuurlaua paigutus. Niimoodi sinna küll keegi istuma ei mahuks ja istmed on B-piilari suhtes ka liiga ees. Liiga hilja avastasin, muidu oleks põranda ümber teinud.
Uurimistöö tulemusel selgus, et "Knight Rideri" esimesel hooajal oligi K.I.T.T.i esiosa disain selline, ilma udutuledeta. Siin tegin ühe aeganõudva custom-töö küll. KITTi "punane silm" oli lahendatud puhtalt kleepekaga. Tundus natuke labane, niiet viilisin/lihvisn sinna läbipaistvast plastist õige kujuga tuleriba ja värvisin läbipaistva punasega.







Uurimistöö tulemusel selgus, et "Knight Rideri" esimesel hooajal oligi K.I.T.T.i esiosa disain selline, ilma udutuledeta. Siin tegin ühe aeganõudva custom-töö küll. KITTi "punane silm" oli lahendatud puhtalt kleepekaga. Tundus natuke labane, niiet viilisin/lihvisn sinna läbipaistvast plastist õige kujuga tuleriba ja värvisin läbipaistva punasega.







Mul endal ka üks KITT mille tootjaks on Aoshima. Sellele sai võetud ka LED moodul lisaks.
Välja näeb selline: https://www.youtube.com/watch?v=TWtTreX45Ts
Ainus vahe, et mootorit sellel mudelil tänu LED moodulile pole.
Välja näeb selline: https://www.youtube.com/watch?v=TWtTreX45Ts
Ainus vahe, et mootorit sellel mudelil tänu LED moodulile pole.
Aoshima toode on väga asjalik ja tänasel päeval ma millegi muu peale üldse ei mõtleks kah, kui KITT teemaks.
Veel 5 aastat tagasi oli valikus ainult AMT ja teemas olev MPC, mis ju kuulub kah AMT'le, seega on nad karbi sisult 1:1 ja midagi head sealt loota ei tasu. Seda kõike arvesse võttes ongi resultaat täiesti okei.
Veel 5 aastat tagasi oli valikus ainult AMT ja teemas olev MPC, mis ju kuulub kah AMT'le, seega on nad karbi sisult 1:1 ja midagi head sealt loota ei tasu. Seda kõike arvesse võttes ongi resultaat täiesti okei.

Roosa käigukanginupu gäng