Ferrari Enzo 1/24, brzest

plastikmudel.net ja Hobimaailma võistlus

Moderaator: Juhtkond

Vasta
brzest
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Nov 2016, 11:21

Ferrari Enzo 1/24, brzest

Postitus Postitas brzest » 16 Nov 2016, 16:50

Tervitus!

Mõtlesin siis ka osaleda, hakkan ehitama oma teist mudelit üldse :D Esimene auto, mis mudelite teemas ka üleval pole tegelikult veel valmiski (ootab poleerimist ja siis nipet-näpet veel) aga mis seal ikka, kaotada pole midagi, vist :)

Aga selline ta on, kätte sain ta umbes tund aega tagasi. Miks Enzo? Sest plaan on ehitada valmis kõik Ferrari superautod. Miks kollane? Sest, et võiks vaheldust punasele väheke olla. Esialgne plaan on F50 ja Enzo kollaseks värvida, 288GTO ja F40 punaseks ja LaFerrari saab võib-olla mingi kolmanda tooni.

Aga siin ta on:

Pilt

Aitab lobast, näpud juba sügelevad :D

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 16 Nov 2016, 19:13

Enzo on hea valik oma detailsuse poolest. Kui teostus on hea, siis on selle mudeliga pilke lihtsam võita, kui mõne teise mudeliga.

Mis puudutab Ferrari superautosid. Kuidas on lood Testarossaga ehk 512? Võiks ju temagi sellesse gruppi kuuluda.
Mul endal on Ferraride rida üpris täiuslik enda jaoks, 288GTO, 328GTB, F40 ja Testarossa.
Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

brzest
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Nov 2016, 11:21

Postitus Postitas brzest » 20 Nov 2016, 20:17

Black66 kirjutas:Enzo on hea valik oma detailsuse poolest. Kui teostus on hea, siis on selle mudeliga pilke lihtsam võita, kui mõne teise mudeliga.

Mis puudutab Ferrari superautosid. Kuidas on lood Testarossaga ehk 512? Võiks ju temagi sellesse gruppi kuuluda.
Mul endal on Ferraride rida üpris täiuslik enda jaoks, 288GTO, 328GTB, F40 ja Testarossa.
Võiduootus mul üleliia suur just ei ole kuna oskused ei ole just ülemäära suured :D

Olen suur Ferrari fänn ja ilmselt ehitan pikapeale valmis enamus/kõik Ferrari mudelid mis saada on. Kõigepealt aga tahaks superautode seeria valmis saada, ehk 288 GTO-F40-F50-Enzo-LaFerrari (ja ehk ka FXX ja FXXK).

Kuna suutsin külmetada ja haigeks jääda, siis on viimased päevad kodusistumist asja ette läinud ja väikest edenemist on näha. Mõtlesin, et oleks (endale vähemalt) huvitav arvestust pidada ka aja üle, mis mudeli ehitamiseks kulub. Siiamaani on siis läinud u 17 tundi

Sisuliselt ehitan kõik juhendi järgi ja 100% karbist, erandiks mõned üksikud asjad, mis silma riivavad, või lihtsalt paremini/teistmoodi saaks:
-Pidurikettad tegin peale värvimist üle Tamiya Panel Line'ige, et augud paremini eristuksid
-Mootor/kast/väljalase olid liiga läikivad, seega said kroomi asemel värvi aga olid peale seda ikka liiga läikivad. Otsustasin kergelt smoke'iga üle lasta, mis annab minu arust sellise ägeda kasutatud/kergelt õlise välimuse
-Veljed said kiire Mr. Muscle vanni, et kroomist lahti saada ja siis kerge krundi kihi. Mis värviks tuleb ei ole veel otsustanud, ilmselt kas originaal hõbe, või siis mingi variatsioon hallist (gunmetal/anthracite vms).

Mõned pildid ka, kõik "küljes" olevad detailid ei ole veel sugugi valmis, kohati on vaja natuke veel puhastada/viimistleda/värvi parandust teha aga selline ta praegu on:

Esisild
Pilt

Tagasild koos mootori, kasti ja väljalaskega. Siit näha smoke'i kohti, mis annab veidike räpase mulje. Mulle esialgu meeldib.
Pilt

Tagantvaade, mootor sai monokokiga kokku (tagapütt ei ole smoke'i kihti veel saanud, ainult värv), klaas ka ees (taga?)
Pilt

Rolling chassis :D
Pilt


Ahjaa kerepaneelid said ka kõik krundi-värvi-laki (2/3/4 kihti), unustasin nendest pilti teha ja ei viitsi hetkel neid välja tirida. :roll:

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1388
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 20 Nov 2016, 23:48

Tundub väga mõnusa ja puhta käekirjaga töö. Mina julgeks küll uhke olla, kui ise sellisega maha saaks. Kui üldse millegi kallal nokkida, siis mõnes kohas paistavad veel valujooned silma. Ma muidugi ei ole enzo ehitusega väga kursis, äkki jäävad peitu ära lõpuks? Aga teisalt eeltööle on alati mõistlikum rohkem rõhku panna, kui alguses vajalik tundub. 20% rohkem lolli nühkimist enne värvi võib vabalt anda 50% rohkem tulemust peale värvi.

Hea näha, et pisitasa ikka midagi liigub ka võistluse teemas.

Põhh ess, võibolla sumpa potile polegi vaja smoke värvi selga tuisata. Ta võib ju veidi olla teise tooniga. Muidu läheb äkki liiga monotoonseks ära?
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

brzest
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Nov 2016, 11:21

Postitus Postitas brzest » 22 Nov 2016, 07:57

simmtann kirjutas:Tundub väga mõnusa ja puhta käekirjaga töö. Mina julgeks küll uhke olla, kui ise sellisega maha saaks. Kui üldse millegi kallal nokkida, siis mõnes kohas paistavad veel valujooned silma. Ma muidugi ei ole enzo ehitusega väga kursis, äkki jäävad peitu ära lõpuks? Aga teisalt eeltööle on alati mõistlikum rohkem rõhku panna, kui alguses vajalik tundub. 20% rohkem lolli nühkimist enne värvi võib vabalt anda 50% rohkem tulemust peale värvi.

Hea näha, et pisitasa ikka midagi liigub ka võistluse teemas.

Põhh ess, võibolla sumpa potile polegi vaja smoke värvi selga tuisata. Ta võib ju veidi olla teise tooniga. Muidu läheb äkki liiga monotoonseks ära?
Kusjuures tahtsin just eelmises postituses kirjutada, et suhteliselt null valujoont (eriti kerel). Vaatasin pildid üle ja ausaltöeldes ei näe ikka väga midagi? Kus Sulle midagi silma jäi? :D

edit: okei jah, väljalasketorustik, suudab veel ehk parandada :)

brzest
Postitusi: 12
Liitunud: 10 Nov 2016, 11:21

Postitus Postitas brzest » 25 Nov 2016, 21:08

Terve nädal pole aega olnud midagi teha. Kuna kere detailid olid tänaseks kuus päeva peale värvi/lakki kuivanud, siis võtsin ette poleerimise/vahatamise.
Kokku läks selle peale 1.5h, kokku siiamaani kõige peale 18.5h.

Poleeritud
Pilt

Wax on
Pilt

Wax off
Pilt

Rohkem täna ei jõudnudki.

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 25 Nov 2016, 21:57

Tulemus on hea. 8)
Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

Vasta