Volksrod 1:24 Tamiya- madmax

plastikmudel.net ja Hobimaailma võistlus

Moderaator: Juhtkond

Vasta
Kasutaja avatar
madmax
Postitusi: 47
Liitunud: 18 Juul 2012, 16:25
Asukoht: Vantaa, Soome.

Volksrod 1:24 Tamiya- madmax

Postitus Postitas madmax » 30 Okt 2016, 17:59

Tere vms

18. Sünnipäeva puhul otsustasin osta üle pika aja mudeli. Olen pikka aega tahtnud volksrodi ehitada mis tähendas et nüüd on aeg see ära teha.
Valisin mudeliks Tamiya põrnika sest peale paari aastast pausi ei tahaks huvi ära kaotada mõne helleri või lindbergi tootega :roll: .
Olen jõudnud alustada kere muutmisega ja mootor on peaaegu valmis, juhul kui ma üldse kasutan põrnika oma mootorit sest mul peaks üks revelli porsche mootor kuskil olema.
Paar pilti:
Pilt
Pilt
Pilt

Tagumised rehvid näevad sellised välja sest nad on kaheosalised. Tavaline mudeliliim neid koos eriti ei hoia nii et pean midagi muud välja mõtlema.
Kõik on praegu algfaasis, lõpptulemus peaks loodetavasti parem olema kui 2012 võistluse fordil.
Värviks tuleb must või midagi sarnast ühele golfile millega ma eelmine aasta model expol osalesin:
Pilt

Kasutaja avatar
Kaido
Postitusi: 176
Liitunud: 20 Mär 2012, 00:56

Postitus Postitas Kaido » 30 Okt 2016, 19:35

Mnjaa...Mõtted on sul igatahes head, loodame ka väärilist tulemust. Siin foorumis on ka varem sarnast Volksrodi tehtud, kas oled ka selle ehitusteemaga tutvunud?
Miks me sellest Golfist nii vähe teame?

Kasutaja avatar
madmax
Postitusi: 47
Liitunud: 18 Juul 2012, 16:25
Asukoht: Vantaa, Soome.

Postitus Postitas madmax » 31 Okt 2016, 23:02

Golfi kohta pole siin foorumis teemat sellepärast et ma ei tahtnud jätta endast muljet et ma ainult pintslitega keresid värvin :lol:
Kuigi ma olen ammu sprayvärvide peale üle läinud oli see siiski suht hea tulemus pintsiga värvitu kohta.
Aga see selleks,

Varema volksrodi teemaga olen tuttav. Mul oli algul plaanis midagi sarnast teha aga siis sain mõtte teha enda omast soome registris oleva mis tähendab et mootor ja veermik peaks ideekohaselt soome nõuetele vastama, mis on ainuke põhjus miks ma kasutan originaalmootorit. Selgitan rohkem siis kui mingit progressi on.

Kasutaja avatar
madmax
Postitusi: 47
Liitunud: 18 Juul 2012, 16:25
Asukoht: Vantaa, Soome.

Postitus Postitas madmax » 09 Jaan 2017, 12:52

Mõned pildid. Telgede vahe peaks midagi sellist olema, tagumine ratas pole kinnitatud sest vedrustuse kõrgus pole veel paigas.
Kapott on seinanätsuga kere küljes sest teema esimesel pildil on näha kui õrn esiosa on ilma tugevduseta.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
madmax
Postitusi: 47
Liitunud: 18 Juul 2012, 16:25
Asukoht: Vantaa, Soome.

Postitus Postitas madmax » 22 Mär 2017, 21:56

Väike update, kahjuks ilma piltideta aga proovin homme mõned teha.

Suurem osa tööst on tehtud. Mootoriks valisin Revelli Porsche mootori mis pole kuigi detailne aga kuna võistlus on kohe läbi siis pidin tegema üsna palju kompromisse.
Proovin kere ära värvida kohe kui vähe kuivem ilm tuleb. Värviks tuleb läikiv must.
"I'll have two number nines, a number nine large, a number six with extra dip, a number seven, two number forty-fives, one with cheese and a large soda."

- Melvin "Big Smoke" Harris 1992

Vasta