Chevy Impala SS LT1 1994 Revell/Monogram

Vanad, aegunud mudeliteemad
Vasta
zorten22
Postitusi: 221
Liitunud: 07 Nov 2007, 21:13

Chevy Impala SS LT1 1994 Revell/Monogram

Postitus Postitas zorten22 » 09 Veebr 2010, 19:59

Tere. Kuna haigus niitis mind maha ja tööl käia ei saanud, siis otsustasin tekkinud aja pühendada mudeliehitusele. :D Pooleliolevaid masinaid on varsti raske juba ühe käe sõrmedel üles lugeda, kuid otsustasin siiski hoopis uue käsile võtta.

Sedapuhku tegu siis, nagu ka pealkirjas mainitud, 1994 Chevy Impala SS-ga. Tegu on ka ühe minu lemmikautoga, mis omab suurepärast ajatut välimust ning veelgi suurepärasemat V8 mootorit. Nagu ühes teises siinses teemas mainitud, siis peal tal 5.7 lirtsune small-block V8 mootor, mis oma meeletu väändega liigutab seda kahetonist kruiserit piisavalt kiiresti edasi. :twisted:

Konkreetne mudel siis Revell/Mongogram toodang aastast 1998. Karp väidab et mudelil on juppe 66tk, kõik paistab esialgu suhteliselt hästi istuvat. Valamisjälgi küll tuleb törts eemaldada, aga ei midagi hullu. Tuleb üks tavaline ja kiire OOB ehitus. :)
Mõni pimedas toas tehtud pilt ka veel lõpetuseks.
Karp:
Pilt
Kere:
Pilt
Pooleliolevad põhi ning mootor, veljed ka ära sinna eksinud.
Pilt
n00b

Kasutaja avatar
siim123
Postitusi: 2616
Liitunud: 05 Juul 2007, 22:57

Postitus Postitas siim123 » 09 Veebr 2010, 20:13

Hia töö :D . Ega mul on ka riiulil mingine 4 poolikut kere :lol: . See suur et ma soovitan veljed coca colasse visata ning tollesama tamiya värviga üle värvida mis sul seal laual on, tehasest need veljed kroomituna ei tulnud pärisautol, olid täitsa alumiiniumid.
http://www.runwalkjog.com/connecticut/h ... ala907.JPG

zorten22
Postitusi: 221
Liitunud: 07 Nov 2007, 21:13

Postitus Postitas zorten22 » 09 Veebr 2010, 20:29

Endal käis ka selline mõte peast läbi. Proovin enne ära muidugi, kuidas nad kroomituna all istuvad. :)
n00b

Kasutaja avatar
Ahwike
Postitusi: 427
Liitunud: 29 Mai 2007, 17:16
Asukoht: Raplamaa, Alu

Postitus Postitas Ahwike » 09 Veebr 2010, 23:40

Hehee, lahe masin tõesti. Kui mul jaksu siis teen oma masinal esitule klaasid valmis ning siis võib kokkutuleku teha (impalad :)).
Pilt
Turbos make torque, and torque makes fun
Roosa käigukanginupu gäng

Kasutaja avatar
siim123
Postitusi: 2616
Liitunud: 05 Juul 2007, 22:57

Postitus Postitas siim123 » 09 Veebr 2010, 23:54

Mina olen siin kõige rohkem maha jäänd, pole kere värvimisest ja foilimisest kaugemale jõudnud :oops: :oops: :oops:

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 14 Veebr 2010, 21:18

Mis ma ikka oskan kosta, sinu puhul puhas nagu alati.
Loodan endale kah ikkagi kunagi sellise hankida. 8)
Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

zorten22
Postitusi: 221
Liitunud: 07 Nov 2007, 21:13

Postitus Postitas zorten22 » 15 Juun 2010, 23:46

:oops: Kere on küll värvitud ja lakitud, kuid ei tulnud see sedapuhku kõige paremini välja. DOT4-a sisse aga visata ei taha ja 99% tõenäosusega teen mingi weathering laadse asja sellele. Ehk siis kaunistan kere tolmu ja poriga ära, et kehv värvitöö väga silma ei paistaks. Hetkel pooleli ka veel sisu tegemine... :)
n00b

Kasutaja avatar
siim123
Postitusi: 2616
Liitunud: 05 Juul 2007, 22:57

Postitus Postitas siim123 » 16 Juun 2010, 01:00

Räägi seda kas sinu mudeli kere on sirge? Minu oma oli painutatud üpris inetult(pagass ja kapott ei jooksnud samal joonel) mida parandada kuidagi ei osanud. Olen kuulnud et see pidi tüüpiline 90'ndate Revelli viga olema.

zorten22
Postitusi: 221
Liitunud: 07 Nov 2007, 21:13

Postitus Postitas zorten22 » 12 Okt 2010, 22:41

siim123 kirjutas:Räägi seda kas sinu mudeli kere on sirge? Minu oma oli painutatud üpris inetult(pagass ja kapott ei jooksnud samal joonel) mida parandada kuidagi ei osanud. Olen kuulnud et see pidi tüüpiline 90'ndate Revelli viga olema.
Võttis küll kerge 4 kuud aega, et sellele postitusele vastata, aga minu mäletamist mööda oli suhteliselt sirge asi. Muidugi, ma pole oma mudeleid juba viimased kolm kuud näpuotsagagi puutunud. :D
n00b

Vasta