MINI Viper 1:24 Revell

Vanad, aegunud mudeliteemad
Disigny
Postitusi: 155
Liitunud: 22 Nov 2010, 20:40
Asukoht: Viimsi

MINI Viper 1:24 Revell

Postitus Postitas Disigny » 17 Nov 2012, 17:20

Kuna võistlusmudel valmis, siis võtsin ette järgmise projekti. Mudeliks siis tavaline MINI Cooper, kuid plaanis on ta päris korralikult ümber ehitada ning teha temast tagaveoline, Viperi mootoriga väike kuri rallikas. Kunagi ammu sai üks Revelli Dodge Viper SRT-10 lihtsalt värvimata kokku laotud ning nüüd otsustasin, et rebuildi asemel lammutan ta hoopis varuosadeks ning kere jääb ühe 1:24 töökoja dioraami osaks.
Kirjutan siia väikse nimekirja muudatustest, mis plaanis teha on:
- kapott lahti lõigata + hinged teha
- Viperi 8,3 liitrine V10 külge monteerida
- põhja ja kapotialust lõikuda, et mootor ära mahutada
- kardaan ehitada
- Viperi tagasild ja differ külge sobitada
- uus väljalasketorustik teha (osaliselt Viperi oma)
- bodykit (esistange, tagastange, küljekarbid)
- madaldus + uued veljed
võib-olla oli midagi veel.

Natuke pilte ka:
Pilt
kapott lahti lõigatud ja põhja lõigutud:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
inspiratsioon bodykiti jaoks:
Pilt
Pilt

Uuendusteni! :wink:

minimees
Postitusi: 1197
Liitunud: 15 Mai 2009, 23:57
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas minimees » 17 Nov 2012, 18:03

Suht püss putukas tuleb siit :D

Clio vr6-l on mootor taga, sa ei ole mõelnud seda tagaistmete asemele panna? :)

Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Tamm85 » 17 Nov 2012, 18:22

V10 on oluliselt suurem V6est, suht keeruliseks läheks kogu selle süsteemi taha mahutamine

minimees
Postitusi: 1197
Liitunud: 15 Mai 2009, 23:57
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas minimees » 17 Nov 2012, 18:25

Ega see esiots nüüd palju suurem ei ole :D Sinna peaksid radikad ja õhufiltrid jms ka ära mahtuma :D

Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Tamm85 » 17 Nov 2012, 18:27

Vaadates V10 mootori ja käigukasti pikkust ja kui see nüüd taha panna siis ei mahuks esiistmeid ka enam sisse

minimees
Postitusi: 1197
Liitunud: 15 Mai 2009, 23:57
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas minimees » 17 Nov 2012, 19:50

Seda küll jah :lol:

Disigny
Postitusi: 155
Liitunud: 22 Nov 2010, 20:40
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas Disigny » 17 Nov 2012, 19:51

Korraks isegi käis mõte läbi, et mootor esiistmete taha paigutada aga proovides kuidas mootor kapoti all istuma jääks, siis sai see mõte kiiresti peast visatud. Kuna taga oleks tõesti käigukastile ruumi napiks jäänud ning mootor mahtus väga täpselt ka kapoti alla, jättes ruumi ka radikale ja muudele paakidele ja vidinatele.

H2O
Postitusi: 90
Liitunud: 03 Mai 2011, 19:00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas H2O » 17 Nov 2012, 22:36

Täitsa huvitav tundub olema, 8)

Edu!

Disigny
Postitusi: 155
Liitunud: 22 Nov 2010, 20:40
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas Disigny » 01 Jaan 2013, 16:01

Väike update siia.
Niipalju on mudel vahepeal siis arenenud, et valmis on mootori ja käigukasti kinnitused, ning mootor koos kastiga istub ilusti kere küljes. Algust olen teinud ka mootori tulemüüri ehitamisega, käigukasti ära mahutamiseks laiendasin veidi kardaanitunnelit ning olen algust teinud ka bodykitiga. Samuti olen leidnud masinale uued veljed, mis on siis midagi BBS LMide sarnast + velgedel on veel Viperi logod peal.
Pilte ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

:wink:

Kasutaja avatar
siim123
Postitusi: 2616
Liitunud: 05 Juul 2007, 22:57

Postitus Postitas siim123 » 01 Jaan 2013, 17:27

Tubli projekt, jätka samas vaimus!

Kasutaja avatar
Aare
Postitusi: 81
Liitunud: 20 Okt 2011, 18:19

Postitus Postitas Aare » 01 Jaan 2013, 20:39

8)
Meenub, et aastaid tagasi pandi Audi S3-le peale 4.2-liitrine V8 ning kui mu mälu mind ei peta, tehti see tagaveoliseks ning käigukast viidi kaalujaotuse parandamiseks tagasilla juurde. Ja tavaseades 4.2-ne Audi mootor on veidi üle 300HP. Ja kui ma ei eksi, siis on Mini ka kergem kui S3 :)
V8

Disigny
Postitusi: 155
Liitunud: 22 Nov 2010, 20:40
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas Disigny » 01 Jaan 2013, 23:18

Eks sellist kombinatsiooni oleks reaalses elus tõesti väga raske, kui mitte isegi pea võimatu produktiivselt kasutada, kuid vaatamata sellele on seda igati põnev väiksemas skaalas kokku ehitada.
Ja selle konkreetse S3e koha pealt on tõesti nii, et selline Mini oleks oma 300kg veel kergem ja samas võimsam, et üks parajalt hull kompott tuleks kokku. :)

Kasutaja avatar
Timeline
Postitusi: 324
Liitunud: 19 Veebr 2011, 20:33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Timeline » 02 Jaan 2013, 01:21

Kõik on väga ilusti tehtud, aga kas mootor jääbki nii ette? Sest 3dal pildil on mootor liiga ees, et õhufiltri ega millegi jaoks pole enam ruumigi.
Aga muidu edu edasiseks

Disigny
Postitusi: 155
Liitunud: 22 Nov 2010, 20:40
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas Disigny » 02 Jaan 2013, 16:12

Timeline kirjutas:Kõik on väga ilusti tehtud, aga kas mootor jääbki nii ette? Sest 3dal pildil on mootor liiga ees, et õhufiltri ega millegi jaoks pole enam ruumigi.
Aga muidu edu edasiseks
:wink:

Anti
Postitusi: 70
Liitunud: 13 Dets 2010, 17:07

Postitus Postitas Anti » 03 Jaan 2013, 21:33

vau, selline mootor ja esiteljest eespool. Juhitavus võib küll tõeline horror sellisel olla :D vähemalt on hea fantaasia 8)

Vasta