Citroen C4 WRC, 1/24, Heller, DVT

Moderaator: Juhtkond

DVT
Postitusi: 205
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Citroen C4 WRC, 1/24, Heller, DVT

Postitus Postitas DVT » 25 Juun 2013, 23:20

Tervist kõigile!

Otsustasin ka võistluses osaleda. Mudeliks on Helleri C4 WRC.
Pilt

Edasi ka detailide pildid:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Detaile on suht vähe ja mudeli detailsemaks tegemiseks on ka soetatud fotosöövitus:

Pilt

Samuti ei plaani ka originaal vesikleepsud kasutada ja mul on plaanis teha 2008a Monte Carlo Rally auto:

Pilt

Selleks on ka alternatiiv kleepsud:

Pilt

Hetkel tegelen siis detailide puhastusega, paneelide vahede sügavamaks lõikamisega, pahteldamisega jne. Asi ei liigu nii kiiresti, kuna suvised ilmad ei soodusta mudeli ehitamist :D , seega järgmine teema uuendus ei tule niipea, kuid üritan ikkagi ta paari kuuga valmis saama.

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1380
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 26 Juun 2013, 07:28

Edu Helleriga, hoian kindlasti silma peal su tegemistel. Pole kahtlustki, et siit tuleb võidu vääriline töö.

Tanel
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

DVT
Postitusi: 205
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 29 Juul 2013, 16:19

Kõik mittevajalikud asjad on ära lõigatud, vajalikud augud on puuritud, paneelivahed on lõigatud, pahteldatud ja lihvitud. Ja lõpuks kõik detailid on krundi all.
Nüüd siis tegelen värvimisega.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

DVT
Postitusi: 205
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 08 Aug 2013, 22:06

Kere on värvitud:

Pilt
Pilt

Esituled:

Pilt

Ja muud detailid:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1380
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 09 Aug 2013, 09:59

Piinlikult puhas töö ja kvaliteetsed fotod teevad selle teema jälgimise väga mõnusaks.
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

DVT
Postitusi: 205
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 17 Aug 2013, 17:09

Kleepsud on peal. Tuleb veel teha väiksed värviparandused ja siis läheb kõik lakki alla.

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 17 Aug 2013, 18:00

Väga hea näeb välja. Kindlasti üks soosikuid 1. kohale. 8)
Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

DVT
Postitusi: 205
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 05 Sept 2013, 22:44

Põhi on valmis:

Pilt

Istmed sain ka valmis ja panin need sisse koos muude vidinatega, kuid sisu ei ole veel lõplikult valmis:

Pilt
Pilt

Kere on lakitud ja poleeritud, kuid pildi pealt väga ei paista millegipärast. Tegin ka paneelivahed:

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
vaoinas
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Dets 2012, 10:28
Kontakt:

Postitus Postitas vaoinas » 06 Sept 2013, 10:23

Alustuseks kiidan hea töö eest. Aegajalt kiikan ka siinset foorumit ja sellised puhtad tööd on ehitusteemadena väga kaasahaaravad.

Järgnev ei ole otseselt kriitika konkreetse mudeli kohta, vaid üldisem tähelepanek. Nimelt olen tähele pannud tendentsi, et paneelivahesid tehes käiakse kõik vahed ühteviisi üle. Kui aga tänaval päris autosid jälgida, siis ei ole kõik vahed sugugi ühte moodi tumedad. Alloleva pildi üritasin valida üsna sarnase siinoleva autoga. Näha on, et kui ukse- ja luugipraod on selgelt eristatavad, siis samal ajal on ühenduskoht tagatiiva ja - pamperi vahel praktiliselt märkamatu. Mitte nagu paha pärast, aga lihtsalt selline asi. Muus osas aga on paneelivahed väga mõnusad - ei ole teravmustad, nagu vahel siin-seal nähtud, vaid parasjagu aimatavad.

Pilt


Kristjan

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1380
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 11 Sept 2013, 11:24

Siin ilmselt tuleb mingi erinevus sisse ka sellest, et kui reaalsel autol on paljud vahed erineva laiusega, siis tootjad enamasti ei erista selliseid asu. uksevahed ja stangede praod on kõik sama jämedusega. Siiski tähelepanuväärne märkus.

Tanel
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

DVT
Postitusi: 205
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 11 Sept 2013, 23:32

Eks see tagastange ja tiiva vahe oligi sellise laiusega, ma tegin ta lihtsalt sügavamaks. Kahjuks ma ei ole võimeline seda ära pahteldada ja siis uuesti lõigata. :roll:

DVT
Postitusi: 205
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 12 Sept 2013, 22:03

Rattad on valmis:

Pilt

Carbon kleepsud on klaaside peal:

Pilt

Sisu on ka valmis, kuid läks terve õhtu aega, et turvapuuri kokku panna. Nii varsti siis Helleri enam kätte ei võta. :)

Pilt
Pilt

Nüüd on siis mõned asjad kere külge panna ja peab valmis saama.

Kasutaja avatar
siim123
Postitusi: 2616
Liitunud: 05 Juul 2007, 22:57

Postitus Postitas siim123 » 18 Sept 2013, 21:35

Ega kui sinu sõrmed sellest mudelist üle on käind siis enam niiväga ei ütlekski et tegu oleks Helleriga :D Hea töö!

DVT
Postitusi: 205
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 14 Okt 2013, 22:15

Sain lõpuks sidruni valmis:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

RFSander
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Veebr 2013, 13:07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas RFSander » 15 Okt 2013, 16:32

Super ilus :)

Vasta