Subaru Impreza Wrc ´98, 1/24 Kaido (Valmis)

Moderaator: Juhtkond

Kasutaja avatar
Kaido
Postitusi: 176
Liitunud: 20 Mär 2012, 00:56

Postitus Postitas Kaido » 08 Aug 2012, 21:14

Nüüd on tekkinud tagasilla juures probleeme. Nimelt on mõlemad tagarattad liiga taga. Oskab keegi midagi soovitada, mida sellisel puhul teha? Esisilla juures mul sellist probleemi polnud. Tagumised pidurikettad polnud ka päris sirged, kuid ma ei usu, et selle probleemi lahendamine rattaid rohkem keskele tooks.
Pilt
Pilt

Edit: Nägin täna poes müügil Revelli kleepsupehmendajat. Kas keegi on seda proovinud, on mul seda mõtet osta?

DVT
Postitusi: 207
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 08 Aug 2012, 21:55

Vaheta vasak ja parem amort ümber, pidurisupport peab ketta ees olema.

Kasutaja avatar
Kaido
Postitusi: 176
Liitunud: 20 Mär 2012, 00:56

Postitus Postitas Kaido » 13 Aug 2012, 22:42

DVT kirjutas:Vaheta vasak ja parem amort ümber, pidurisupport peab ketta ees olema.
Võtsin amordid täna lahti ja vahetasin ümber. Nüüd jäid rattad keskele. Kuid ma vaatasin, et Tamiya on õpetuses vea sisse teinud: pildi peal on näha, et suppordid peavad ketaste taha jääma.

Kasutaja avatar
Kaido
Postitusi: 176
Liitunud: 20 Mär 2012, 00:56

Postitus Postitas Kaido » 15 Aug 2012, 21:18

Sain lõplikult rattad alla, saab nüüd sisu kallale asuda. Tagasilla probleem sai lahendatud, tänud DVT-le abi eest.

Pilt
Pilt kerega.
Pilt

Kasutaja avatar
erki525
Postitusi: 591
Liitunud: 12 Juul 2010, 20:41

Postitus Postitas erki525 » 15 Aug 2012, 21:51

Rattad camberiga ju?Wisefab all? :roll:

Kasutaja avatar
Kaido
Postitusi: 176
Liitunud: 20 Mär 2012, 00:56

Postitus Postitas Kaido » 15 Aug 2012, 21:58

erki525 kirjutas:Rattad camberiga ju?Wisefab all? :roll:
Asfaldiseadistus, eks siis on camberit mehaanikud juurde keeranud.

DVT
Postitusi: 207
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 15 Aug 2012, 22:27

Tõmba rehvid natukene velje pealt välja, siis ei näe asi nii hull välja.

DVT
Postitusi: 207
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 15 Aug 2012, 22:32

Kaido kirjutas:
DVT kirjutas:Vaheta vasak ja parem amort ümber, pidurisupport peab ketta ees olema.
Võtsin amordid täna lahti ja vahetasin ümber. Nüüd jäid rattad keskele. Kuid ma vaatasin, et Tamiya on õpetuses vea sisse teinud: pildi peal on näha, et suppordid peavad ketaste taha jääma.
Tegelikult peavad supportid ketta taga olema, täna vaataisn oma mudeli pealt ka. Aga, ma arvan, et sul tagumised amordid olid vastupidi külge pandud.

Kasutaja avatar
Miramax
Postitusi: 436
Liitunud: 21 Jaan 2008, 12:40

Postitus Postitas Miramax » 16 Aug 2012, 14:48

DVT kirjutas: Aga, ma arvan, et sul tagumised amordid olid vastupidi külge pandud.
Ega jah niimoodi ikka rallit ei sõida :wink:
Mudel on igatahes detailne, edu!
Pilt

Kasutaja avatar
Kaido
Postitusi: 176
Liitunud: 20 Mär 2012, 00:56

Postitus Postitas Kaido » 27 Aug 2012, 20:10

Ka esimesed sisustusdetailid on paigas.
Pilt
Pilt

Istmed on ka värvitud, kuid unustasin neist pilti teha. Endiselt ootan ka turvavööde õpetust, on plaanis ka need lisada.

DR1FT
Postitusi: 462
Liitunud: 11 Juul 2009, 20:11

Postitus Postitas DR1FT » 28 Aug 2012, 01:10

Sisu värvimata? (Põrand)
Work In Progress: Trueno AE86, Supra MkIV, Porsche 951, Silvia S14a, Vw Golf mk3 (3door), Subaru WRX STi, Skyline R32 GT-R.

Kasutaja avatar
Kaido
Postitusi: 176
Liitunud: 20 Mär 2012, 00:56

Postitus Postitas Kaido » 28 Aug 2012, 12:47

DR1FT kirjutas:Sisu värvimata? (Põrand)
Jah, põrand on värvimata.

Kasutaja avatar
Kaido
Postitusi: 176
Liitunud: 20 Mär 2012, 00:56

Postitus Postitas Kaido » 12 Sept 2012, 20:02

Vööd on valmimas. Eero mulle õpetas klambrite tegemist, väga palju vast tema toodangule kvaliteedi poolest alla ei jää.
Kuid oskab keegi lisaks öelda, kuidas pärast vööde valmimist turvapuur kokku panna. Kas nii, et kõigepealt panen külgmised turvapuuri tükid paika ja pärast istmed koos ülemise turvapuuri osaga paika?
Pilt
E: Sai tellitud Tamiya Castrol Toyota Toms Supra GT, kuu lõpuks peaksin kätte saama.

DVT
Postitusi: 207
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 12 Sept 2012, 21:53

Soovitaks rihmad ümber tegema ja neid sirge joone järgi lõikama. Selle jaoks on päris mugav metallist joonlauda kasutada.
Mina panen istmed paika ja siis panen turvapuuri kokku, rihmad saab pärast pintsetiga välja tõmmata ning turvapuuri kõlge liimida.

Kasutaja avatar
Kaido
Postitusi: 176
Liitunud: 20 Mär 2012, 00:56

Postitus Postitas Kaido » 17 Sept 2012, 20:15

Sisu sai kokku pandud. Värviparandused tuleb veel ära teha.
Pilt
Pilt
Järgmisena tuleb hakata keret värvima.

Vasta