Revell Mercedes 230TE

Kit reviews, kõlab paremini.

Moderaator: Juhtkond

Vasta
Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1378
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Revell Mercedes 230TE

Postitus Postitas simmtann » 18 Aug 2011, 17:40

Terv.

Kiire ülevaade ühte karpi.
Kättesaadavuse ja ajaloo kohta ilmselt oskab Peeter tiba rohkem öelda kui mina. Tean vaid, et tegu on üpriski haruldase mudeliga. minu oma on toodetud 1987 aastal. Miks ma seda siia postitan - sest ma ei ole siiani suutnud selle mudeli kohta netist MITTE MIDAGI leida!

Karp:
Pilt
Kere:
Pilt
Pilt
Proportsioonid on silma järgi päris hästi paigas. Midagi siiski jääb häirima. Rattakoopad oleks nagu veidi vale kujuga ja asi üldse kõvasti kandilisem, kui peaks.

Pilt
Pilt
Pilt
PiltPilt
Või siis istmed :
Pilt
Võrdluseks originaail :
Pilt
Põhi :
Pilt
Pilt

Rattad :
Pilt

Vesipildid :
Pilt
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

minimees
Postitusi: 1197
Liitunud: 15 Mai 2009, 23:57
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas minimees » 18 Aug 2011, 20:54

:lol: :lol: Tõsine tase rsk :lol: :lol: Ma mõtlesin, et see on mingi üli detailne mudel :lol: :lol:

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 18 Aug 2011, 20:57

Vaata tootmisaastat, mõtle milline oli sel ajal kasutusel olev tehnoloogia ning siis ei tundugi asi enam nii naljaks. :wink:
Vähemalt suudeti vanasti teha väga ilusaid ning uhkeid mudeleid, mida pole keegi enam rohkem tootnud.
Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

minimees
Postitusi: 1197
Liitunud: 15 Mai 2009, 23:57
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas minimees » 18 Aug 2011, 21:18

Ei ses suhtes, minu arust on kere ja veel osad detailid tehtud hästi. Ma mõtlesin seda, et kui nad on suutnud selle plastmass mersu märgi teha aga iste on nagu ma ei tea mis asi. :wink:

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 18 Aug 2011, 21:30

Simmtann pingutas tegelikult istmega natukene üle kah. Sest vanemates olidgi sellise pikitriibuga istmed. Kuigi ega need istmed midagi ilusat ei ole. Aga natukene liivakat ja juba tuleb. Ilmselt on tegelikult mingit riide struktuuri üritatud immiteerida.
Samas arvestades, et tegemist on tavalise Revelli mudeliga, pole siin midagi imekspandavat sellises kvaliteedis. Samal ajal toodeti ka Premium klassi mudeleid, mis olid ikka hoopis klass kõrgemad. Praegusesse valuutasse ringi konverteerides olid tollal hinnad umbes sellised, et Revelli tavaseeria mudel maksis 20€ ringis ja Premium seeria mudel 45€ kandis. Hinnavahe on rohkem kui kahekordne.
Praeguseks on aga seis selline, et kuna seda W124 kerega mersut toodeti Revelli poolt üldse ülivähe, siis on saanud see väga haruldaseks ning kalliks mudeliks. Nimelt toodeti seda universaalkerega mersut 2500 tükki, sedaankerega AMG versiooni 999 tükki ning sedaankerega Lorinseri 1500 tükki. Kuna inimeste suust oli kuulda palju nurinat kvaliteedi üle, siis jäetigi mudelite tootmine sinnapaika ning mis vormidest nüüdseks saanud on, ei oska üldse öeldagi. Igatahes on teada, et see W124 kerega mersu on väikseima tiraa¾iga mudel Revelli tootmisajaloo jooksul, seda siis automudelite osas. Kui seda konkreetset mudelit toodeti nt 2500 tükki, siis seevastu Revelli Premium klassi E32 750il BMW'd toodeti lausa 15000 tükki. Seega tasub lugeda seda mudelit kindlasti üheks haruldaseimaks mudeliks Revelli toodangust.
Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

Kasutaja avatar
R.X
Moderaator
Postitusi: 412
Liitunud: 02 Apr 2009, 19:50

Postitus Postitas R.X » 18 Aug 2011, 22:35

Aga ma kuskilt olen kuulnud, et seda mudelit tootis ka Aoshima. On see tõsi?
We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will. - Tupac Amaru Shakur

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 18 Aug 2011, 22:50

Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

Vasta