Terv.
Kiire ülevaade ühte karpi.
Kättesaadavuse ja ajaloo kohta ilmselt oskab Peeter tiba rohkem öelda kui mina. Tean vaid, et tegu on üpriski haruldase mudeliga. minu oma on toodetud 1987 aastal. Miks ma seda siia postitan - sest ma ei ole siiani suutnud selle mudeli kohta netist MITTE MIDAGI leida!
Karp:
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... 0-%201.jpg[/img]
Kere:
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... 0-%202.jpg[/img]
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... 0-%203.jpg[/img]
Proportsioonid on silma järgi päris hästi paigas. Midagi siiski jääb häirima. Rattakoopad oleks nagu veidi vale kujuga ja asi üldse kõvasti kandilisem, kui peaks.
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... 0-%209.jpg[/img]
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... -%2010.jpg[/img]
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... -%2016.jpg[/img]
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... -%2018.jpg[/img][img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... -%2011.jpg[/img]
Või siis istmed :
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... -%2012.jpg[/img]
Võrdluseks originaail :
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE%20Review/1.jpg[/img]
Põhi :
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... -%2013.jpg[/img]
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... -%2014.jpg[/img]
Rattad :
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... -%2015.jpg[/img]
Vesipildid :
[img]http://simmtann.planet.ee/Mudelid/230%20TE% ... -%2017.jpg[/img]
Revell Mercedes 230TE
Moderaator: Juhtkond
Revell Mercedes 230TE
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!
Simmtann pingutas tegelikult istmega natukene üle kah. Sest vanemates olidgi sellise pikitriibuga istmed. Kuigi ega need istmed midagi ilusat ei ole. Aga natukene liivakat ja juba tuleb. Ilmselt on tegelikult mingit riide struktuuri üritatud immiteerida.
Samas arvestades, et tegemist on tavalise Revelli mudeliga, pole siin midagi imekspandavat sellises kvaliteedis. Samal ajal toodeti ka Premium klassi mudeleid, mis olid ikka hoopis klass kõrgemad. Praegusesse valuutasse ringi konverteerides olid tollal hinnad umbes sellised, et Revelli tavaseeria mudel maksis 20€ ringis ja Premium seeria mudel 45€ kandis. Hinnavahe on rohkem kui kahekordne.
Praeguseks on aga seis selline, et kuna seda W124 kerega mersut toodeti Revelli poolt üldse ülivähe, siis on saanud see väga haruldaseks ning kalliks mudeliks. Nimelt toodeti seda universaalkerega mersut 2500 tükki, sedaankerega AMG versiooni 999 tükki ning sedaankerega Lorinseri 1500 tükki. Kuna inimeste suust oli kuulda palju nurinat kvaliteedi üle, siis jäetigi mudelite tootmine sinnapaika ning mis vormidest nüüdseks saanud on, ei oska üldse öeldagi. Igatahes on teada, et see W124 kerega mersu on väikseima tiraa¾iga mudel Revelli tootmisajaloo jooksul, seda siis automudelite osas. Kui seda konkreetset mudelit toodeti nt 2500 tükki, siis seevastu Revelli Premium klassi E32 750il BMW'd toodeti lausa 15000 tükki. Seega tasub lugeda seda mudelit kindlasti üheks haruldaseimaks mudeliks Revelli toodangust.
Samas arvestades, et tegemist on tavalise Revelli mudeliga, pole siin midagi imekspandavat sellises kvaliteedis. Samal ajal toodeti ka Premium klassi mudeleid, mis olid ikka hoopis klass kõrgemad. Praegusesse valuutasse ringi konverteerides olid tollal hinnad umbes sellised, et Revelli tavaseeria mudel maksis 20€ ringis ja Premium seeria mudel 45€ kandis. Hinnavahe on rohkem kui kahekordne.
Praeguseks on aga seis selline, et kuna seda W124 kerega mersut toodeti Revelli poolt üldse ülivähe, siis on saanud see väga haruldaseks ning kalliks mudeliks. Nimelt toodeti seda universaalkerega mersut 2500 tükki, sedaankerega AMG versiooni 999 tükki ning sedaankerega Lorinseri 1500 tükki. Kuna inimeste suust oli kuulda palju nurinat kvaliteedi üle, siis jäetigi mudelite tootmine sinnapaika ning mis vormidest nüüdseks saanud on, ei oska üldse öeldagi. Igatahes on teada, et see W124 kerega mersu on väikseima tiraa¾iga mudel Revelli tootmisajaloo jooksul, seda siis automudelite osas. Kui seda konkreetset mudelit toodeti nt 2500 tükki, siis seevastu Revelli Premium klassi E32 750il BMW'd toodeti lausa 15000 tükki. Seega tasub lugeda seda mudelit kindlasti üheks haruldaseimaks mudeliks Revelli toodangust.

Roosa käigukanginupu gäng