RFSander

Võimalus demonstreerida kokkuvõtlikult oma kollektsiooni.

Moderaator: Juhtkond

RFSander
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Veebr 2013, 13:07
Asukoht: Tartu

RFSander

Postitus Postitas RFSander » 03 Veebr 2013, 20:00

Siin siis minu esimene auto. Tegu siis Helleri mudeliga. Kõige hullem oli vast mul turvapuuri kokku saada, no ei istunud just kõige paremini kokku. Vigu palju aga see oli mul üldse esimene mudel mis ma elus kokku panin. Muidugi oleks tore olnud, kui ma oleksin enne mudeli kokku monteerimist siia foorumi sattunud, oleks ka mudel ehk vähe parem välja kukkunud. Aga loodan, et järgmised tulevad paremad, olen teie foorumis kõvasti nüüd mütanud ja häid nippe ja tarkusi kõrva taha pannud.
Olen otsustanud keskenduda rallimudelitele ja loodan, et sel kuul ka järgmised projektid saabuvad :)

Järgmise mudeliga proovin ka paremad pildid teha.



Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
simo5555
Postitusi: 111
Liitunud: 04 Okt 2012, 10:34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas simo5555 » 03 Veebr 2013, 20:15

Väga ilus mudel :D

Palju edu uute mudelite nokitsemisega :)

Kasutaja avatar
Black66
Postitusi: 2108
Liitunud: 28 Mai 2007, 23:40
Kontakt:

Postitus Postitas Black66 » 03 Veebr 2013, 20:33

Arvestades, et tegemist su esimesega, siis on tõepoolest väga hea. Kuna järgmisena tuleb sinu poole hunnik Tamiya mudeleid, siis saad suhteliselt muretult ka tulevased mudelid istuma, Tamiya on ikka oluliselt parema kvaliteediga. :)
Pilt
Roosa käigukanginupu gäng

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1388
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 04 Veebr 2013, 10:11

Arvestades Helleri vigu ja sinu väheseid kogemusi, on tegu vägagi adekvaatselt välja kukkunud küürakaga. Too 307 ei ole mulle kunagi eriliseks lemmikuks olnud.
Mudeli üldilme annavad lõppkokkuvõttes pisidetailid. Mida rohkem neile tähelepanu pöörata, seda parem kogu kompott paistab ja silm annab andeks ka mõned vead näiteks värvimisel. Teisalt on oluline kohe alguses mitte lolliks kätte ära minna. Terve internett on täis pilte mudelitest, mis on koostatud ülima täpsusega ning ainsama veata, lisaks võib lugeda meeletul hulgal "know-how-d." Oluline on seada paika eesmärk enda alustatud projekt lõpuni viia, ning leida endas julgus vaadata mööda töö käigus tahes tahtmata tekkivatest vigadest. Mitte, et ma soovitaksin, et "ehitage kehvemaid mudeleid," vaid ütlen seda, et esimeste mudelitega perfektset taset püüda oleks ilmselge liialdus. See õnnestub vaid vähestel valitutel ja paljudel mitte kunagi. Minu esimesed ei kannata(nud) üldse mingit kriitikat ja ka viimased tööd on vigu täis, ometi naudin ma "täiega" nii ehitusprotsessi, kui valmisprodukti.
Sinu valitud ralliteemal on veel see hea pluss, et kui midagi kipub untsu minema, võib alati lisada veidi tolmu ja kulumisjälgi, ning sellega tehtud vigu osavalt isenda kasuks pöörata.

Igatahes, tore on tõdeda, et "nakatunute" arv vaikselt suureneb. Kahjuks pean tõdema, et selle haiguse vastu ravi ei ole, kuigi osadel juhtudel on aidanud "Naine ja lapsed." Päris terveks ei ole siiski vist keegi saanud.

Edu sulle mudeldamisel,

Tanel
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

RFSander
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Veebr 2013, 13:07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas RFSander » 04 Veebr 2013, 18:05


Kasutaja avatar
Tamm85
Postitusi: 640
Liitunud: 27 Veebr 2011, 21:35
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Tamm85 » 04 Veebr 2013, 18:23

Esimese kohta väga hea tulemus, jään uut projekti ootama :)

RFSander
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Veebr 2013, 13:07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas RFSander » 21 Veebr 2013, 11:02

Siin siis minu järgmine rallikas. Alustasin küll Corollaga aga kuna lakkimine läks nihu ja kere liguneb Torusiili sees siis sain vahepeal valmis Märtin-Parki Impreza. Ise olen enam vähem rahul, mõni kleeps oleks võinud paremini istuda ja akende ääred oleksin vist pidanud enne mustaks värvima, pärast oli juba keeruline. Aga selline ta sai.

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Kaido
Postitusi: 176
Liitunud: 20 Mär 2012, 00:56

Postitus Postitas Kaido » 21 Veebr 2013, 12:20

Väga ilusti tehtud!
Kuid soovitan(Seda soovitati ka minul enda Imprezaga teha) läbi lõigata kleepsud ja siis ka paneelivahed tumendada.Tumedal autol see vast niipalju efekti ei anna, kuid heledal autol küll.

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1388
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 21 Veebr 2013, 12:49

Paneelivahede üle käimine annab ka tumedal autol päris palju juurde!
Subaru ise paistab viisaks ja patrioot põues kergitab alati Märini masinate peale mütsi.
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

RFSander
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Veebr 2013, 13:07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas RFSander » 21 Veebr 2013, 13:16

Tänud. Kuna olen ka ise suur ralli-ja Märtinifänn olnud juba pea 20 aastat siis oli lust seda kokku panna. Nüüd aga küsimus- millal ma peaksin need kleepsud läbi lõikama- kas siis kui kleepse paigaldan ja nad märjad on või kui kuivanud? Ning millega neid paneelivahesi pärast mustaks teha?

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1388
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 21 Veebr 2013, 17:28

Mina lõikan kleebised läbi kohe peale paigaldamist. Nii, et vesipilt on juba pinnale kinni surutud. Seda peab tegema kindlasti eriti terava noaga, olen tavaliselt karbist selle jaoks kasutamata tera võtnud. Lõikad kleebise läbi ja pressid näiteks hambatiku otsaga servad alla.
Paneelivahesid on kõige lihtsam teha "smoke" värviga. See on selline pool läbipaistev must. Tehakse ka tavalise musta värviga, kuid see jätab, eriti heleda kerevärvi puhul, liiga suure kontrasti.
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

DVT
Postitusi: 207
Liitunud: 05 Jaan 2012, 14:00

Postitus Postitas DVT » 22 Veebr 2013, 10:00

Kleepsud soovitaks läbilõikama siis, kui nad hakkavad kuivama aga veel ei ole päris kuiv. Siis on see palju lihtsam teha kuna kleeps on juba paigas ja ei ole ohtu seda omast kohast liigutada. Samuti soovitaks kindlasti seda teha mudelinoaga uue teraga nagu eelpool juba manitud. Ja kui kasutada Set ja Sol vedelikud, siis kleepsuääred praktiliselt ise lähevad paneelivahe sisse, kuid natukene peab ikkagi neid sisse suruma vatipulgaga näiteks.

RFSander
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Veebr 2013, 13:07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas RFSander » 22 Veebr 2013, 10:55

Tänud vastuste eest. Eks vaatab, kas hakkan paneeli vahedega mässama.

RFSander
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Veebr 2013, 13:07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas RFSander » 23 Veebr 2013, 21:11

Siin siis minu järgmine auto mis valmis sai- Subaru´99 - Rallye De France, Tour De Course, Richard Burns- Robert Reid. See minu lemmik WRC mudel läbi aegade. Pidin ka väikeseid kompromisse tegema, kuna oranzi värvi polnud, said eesmised suunatuled halliks värvitud. Sellleks korraks lõpetan Subarutega ja asun Toyota kallale.

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
RaikoJ
Postitusi: 241
Liitunud: 04 Juul 2011, 21:37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RaikoJ » 23 Veebr 2013, 21:26

Impreza 22B on iseenesest vägagi ilus auto....mõnusalt laiade koobasetga 8). Vähemalt ma arvan, et ralli versioon oli ka 22B. Rallist pean kohati lugu, kuid rallikatest ei oska midagi arvata. Samas on tore näha kindlameelset tegutsemist ja kui tuhin üle ei lähe, siis kindlasti näeme varsti sinu poolt vägagi reaalse väljanägemisega mudeleid :wink: .

Vasta