Chevrolet Impala 1/25 Simmtann

Simmtann/ says:
*dunno

Moderaator: Juhtkond

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1388
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 01 Nov 2010, 00:53

Esimest korda kasutasin eelmainitud mööglit, päris palju "jäi puudu"
Ehk siis, usun, et kui natuke harjutada, saab sellega suht sama tulemuse, mis fooliumiga. Mulle lihtsalt meeldib värvimine rohkem. Tegelikult tahaks küll mingisugusele hiinlaste pulfrile küüned taha saada. Kosuette Ginsan oli äkki nimi, pidavat imesid tegema.
Ja need ribid... märgid jms on ka veel värvimata. neid ruudukesi ei viitsinud eraldi maskida kõikki, need katan vist tõesti fooliumi või mingi kroomklepsuga :)
Kasutasin Model Mastersi läikivat lakki. Vedeldasin model mastersi lakilahustiga, värvisin aerograafiga.
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1388
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 23 Nov 2010, 21:02

Terv.

Loen selle projekti lõppenuks.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ei saaks öelda, et selle mudeliga liiga rahule jäin. Ootamatusi li peaaegu et viimase detailini. Lõpp läks parasjagu mäkerdamiseks ära. Olen lihtsalt õnnelik, et sai ühe karbi virnast jälle vähemaks.

STE
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

Kasutaja avatar
Eero
Moderaator
Postitusi: 560
Liitunud: 24 Aug 2007, 13:05
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Eero » 23 Nov 2010, 23:00

Väga kena. Piltidelt tundub väga puhas ehitus. Stiili sellel masinal on.

Eero
"Liimiga püsib paremini!"
Roosa käigukanginupu gäng

Kasutaja avatar
siim123
Postitusi: 2616
Liitunud: 05 Juul 2007, 22:57

Postitus Postitas siim123 » 30 Nov 2010, 18:20

Tsiteerin hindamise teemast:
Rock kirjutas: Simmtann Impala
Ustega jääb ka väike kahtlus, kas need hoiavad eemale või on liistude kõrgus erinev. Lahtikäivate uste puhul pole muidugi esimest alati just lihtne vältida.
Ega neil vanadel autodel on enamus juhtudel liistud kergelt paigast ära, kas siis uste vajumise tõttu või pole taastamisel saavutatud tasasus. Ma ikka enamus vanadel Impaladel täheldanud liistude paigast ära olekut või näiteks mõne kerepaneeli vildakil olekut.

Kasutaja avatar
simmtann
Postitusi: 1388
Liitunud: 25 Juun 2007, 20:14
Asukoht: tallinn, nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas simmtann » 30 Nov 2010, 18:24

simmtann kirjutas: Uksed said ka enamvähem paika aetud, otse karbist ei oleks nad kohe kuidagi tahtnud külge sobida. Seal pool, kus uks istus, ei sobinud polster ja teiselpool jälle vastupidi. Lõpuks pidi ikka kõiki osi lõikuma, lihvima, sobitama. Hingi pole veel külge kruttinud, aga kui need ei peaks soima, liimin uksed kinni.
Pilt
Vabandused-vabandused...
Tegelikult istuvad uksed enamvähem sirgelt.
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!

Vasta