
Honda S2000
Moderaator: Juhtkond
Tegelikult asi vastupidine sinu jutule, klotsid "hõõruvad" just ketta välimist äärt kõige rohkem ning suurem võimalus, et ketas rooste läheb on just ratta rummu lähedalt.rnkx kirjutas:Minu meelest äärtest minema rooste, sest ega klotsid tervet ketast ei "hõõru".
Edit : Leidsin mingi pildi ka kus pidurisadula ehitust näidatud : http://www.itsdocs.fhwa.dot.gov/JPODOCS/REP ... age022.jpg
Ketta äärest peaks mingi pool cm ju minema rooste, vähemalt meie Opelil oli ja civicul on ka.
Midagi sellist(siin tegu S2000 pidurikettaga):
[img]http://www.eskimo.com/~mikeg/S2000/brake_ho ... e_line.jpg[/img]
Või osadel autodel suruvad klotsid täitsa servast ka?
Kapott on poleeritud.
Midagi sellist(siin tegu S2000 pidurikettaga):
[img]http://www.eskimo.com/~mikeg/S2000/brake_ho ... e_line.jpg[/img]
Või osadel autodel suruvad klotsid täitsa servast ka?
Kapott on poleeritud.
Seal pildil ju ketta niiöelda pidurduspind päris puhas ainult ketta pealmine äär roostes.rnkx kirjutas:Ketta äärest peaks mingi pool cm ju minema rooste, vähemalt meie Opelil oli ja civicul on ka.
Midagi sellist(siin tegu S2000 pidurikettaga):
http://www.eskimo.com/~mikeg/S2000/brake_ho ... e_line.jpg
Või osadel autodel suruvad klotsid täitsa servast ka?
Opeli ja Honda kohta ei oska öelda aga siiamaani kõikidel autodel millega kokku olen puutunud võtavad ikka klotsid päris välimise ääre juurest.

[img]http://i104.photobucket.com/albums/m196/rnkx/peegeldus.jpg[/img]