Vasta teemale
Lancia "Super Delta" 1992 | 1:24 | Hasegawa | Eero
Eero
Moderaator

Liitunud: 24 Aug 2007
Postitusi: 559
Asukoht: Märjamaa
Vasta viitega
Tere,

Võistluse jaoks mudeli valimine ei ole lihtne ülesanne. Pärast mitmete karpide avamist, sorteerimist, laiali laotamist, kokkupakkimist sai välja valitud alljärgnev isend.

Isendiks on Lancia "Super Delta" 1992 WRC Makes Champion, mis on toodetud Hasegawa poolt. See mudel on riiulis oodanud oma aega juba päris mitmed aastad ja tundus olevat igati sobiv selle võistluse jaoks.


Hasegawale omaselt on mudeli kvaliteet ja detailsus väga eeskujulik. Hasegawa tolle ajastu kit'idele omaseks jooneks on see, et kaasa on pandud ka fotosöövitus turvavöö- ja luukide klambritega. Samuti on olemas ka turvavööde ja porikummide materjal.




Ainukene asi, mis vihjab selle kit'i vanusele on kleebised. Kleepsud on prinditud aastal 1994 ja selle 22 aastaga on kleebised veidi kollasemaks tõmmanud.


Plaanidest rääkides: plaanis on see mudel üpris otse karbist välja ehitada Didier Auriol'i autona. Hasegawa on küll kaasa pannud fotosöövituse, kuid suure tõenäosusega tellin lisaks juurde ka veel ühe fotosöövituse, kus on lisaks turvavöödele ka kõiksugused võred ja ribid. Kuigi saadaval on ka värskemaid kleebiseid antud autole, siis plaanin kasutada siiski originaale. Vaatamata kergele kollasele jumele näevad nad siiski väga head välja. Samas on kleepsude panekuni veel aega ja võimalik, et mõtlen veel ringi.

Kuigi võistlus on juba käimas, jääb mudel veel veidiks karpi ootama. Kuna hetkeline ilm ei soosi õues kruntimist ja värvimist, siis otsin värvimiseks sobivaid siseruume. Antud tingimuste täitmisel läheb selle mudeli ehitus täie hooga käima.

Cheerz!
Eero

_________________

"Liimiga püsib paremini!"
Roosa käigukanginupu gäng
Vaata kasutaja profiiliSaada privaatsõnumMSN Messenger
DVT


Liitunud: 5 Jan 2012
Postitusi: 191
Vasta viitega
Edu selle mudeli ehitamisega. Mul on ka plaanis osaleda autoga Lancia, kuid mitte Delta.
Kleepsud soovitan ikkagi muretseda, kuna vaatamata välimusele ei jõua sa neid kleepida. Võib olla aitab mingil määral Tamiya uus imekeemia just vanadele kleepsudele. Ma ise ei ole seda proovinud, kuid Tamiya väidab, et selle kasutades ei rebi enam kleepsud koos lakiga ära kui hakkad tihendid mustaks värvima ja kere maskidet puhastama.
Vaata kasutaja profiiliSaada privaatsõnum
Kaido


Liitunud: 20 Märts 2012
Postitusi: 168
Vasta viitega
No näed siis, suutsingi su auto pealtvaate järgi ära tunda. Very Happy

Ei ole sinu poolt veel ühtegi halba tööd näinud, seega julgen arvata, et ka siit on järjekordselt üks vinge masin tulemas, mis kindlasti
ohustab ka võistluse esikohta.
Vaata kasutaja profiiliSaada privaatsõnum
simmtann


Liitunud: 25 Juun 2007
Postitusi: 1316
Asukoht: tallinn, nõmme, kiwa
Vasta viitega
Olemasolevate kleebistega annaks teha "puhta" variandi, ehk ilma numbriteta auto. Aga see vist poleks niikuinii teemasse? Telli siis uued kleepsud ikka juurde, sellele peaks vast saama küll?

_________________
Kui ma mudeleid veidi veel aeglasemalt ehitaksin, kutsuks uued kasutajad mind foorumis tilganäppijaks!
Vaata kasutaja profiiliSaada privaatsõnumVaata liikme veebilehteMSN Messenger
Eero
Moderaator

Liitunud: 24 Aug 2007
Postitusi: 559
Asukoht: Märjamaa
Vasta viitega
Kleepse on saada küll, kuid arvan, et need peaksid ka toimima kenasti. Palju hullemas olukorras kleepsud ka peale saadud.

_________________

"Liimiga püsib paremini!"
Roosa käigukanginupu gäng
Vaata kasutaja profiiliSaada privaatsõnumMSN Messenger
Gustav


Liitunud: 28 Mai 2007
Postitusi: 459
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Vasta viitega
Siit tuleb midagi täpselt minu teetassi. Lanciaid ei ole iialgi liiga palju. Soovin edu ning loodame, et kleebised saavad ka head. Cool

Gustav
Vaata kasutaja profiiliSaada privaatsõnum
Eero
Moderaator

Liitunud: 24 Aug 2007
Postitusi: 559
Asukoht: Märjamaa
Vasta viitega
Tere!

Vaatamata sellele, et teema on soiku jäänud, ei saa sama öelda mudeli kohta.
Enne jõule tegelesin hoolega kere puhastamise ja värvimiseks ettevalmistamisega. Hetkel on kere ja teised kleepimist vajavad detailid värvitud. Lasen kerel veel paar päeva olla ja siis hakkan kleebiseid paigaldama. Hetkel olen asjad planeerinud nii, et 28 jaanuar saan kleebistega kere laki alla.
Üks pilt krunditud kerest:


Peatsete uuendusteni.

Eero

_________________

"Liimiga püsib paremini!"
Roosa käigukanginupu gäng
Vaata kasutaja profiiliSaada privaatsõnumMSN Messenger
DVT


Liitunud: 5 Jan 2012
Postitusi: 191
Vasta viitega
Ma juba arvasin, et ei näegi seda mudelit valmis kujul. Very Happy Kas sa vedrustuse teed ka madalamaks?
Vaata kasutaja profiiliSaada privaatsõnum
Eero
Moderaator

Liitunud: 24 Aug 2007
Postitusi: 559
Asukoht: Märjamaa
Vasta viitega
Mul endal tekkis ka vahepeal selline hirm, aga õnneks jõulupuhkuse ajal sai palju teha, nii et (õigeks ajaks) valmissaamise protsent on üpris kõrge.
Vedrustuse madaldamist ma hetkel ei tea. Pole veel jõudnud alla proovida. Hetkel arvan, et seda muutma ei hakka. Samas, mine tea...

Eero

_________________

"Liimiga püsib paremini!"
Roosa käigukanginupu gäng
Vaata kasutaja profiiliSaada privaatsõnumMSN Messenger
Eero
Moderaator

Liitunud: 24 Aug 2007
Postitusi: 559
Asukoht: Märjamaa
Vasta viitega
Viimasest postitusest on möödas pea 6 kuud.
Kurb tõdeda, et võistluse raames ma seda mudelit valmis ei saanud. Aga karpi seda ma pole siiski jätnud. Püüan seda igal vabal hetkel edasi ehitada. Siiamaani on see ka õnnestunud.
Selle mudeli juures kasutan esimest korda fotosöövitust. Kui enne olen nipet-näpet tükke kasutanud, siis antud mudelil on neid tervelt poolteist lehte. Kui aus olla, siis veidi pelgasin osasid detaile teha. Võred olid väga õrnad ja vale puute peale minetavad oma esialgse kuju. Õnneks sain ühed kõike hullemad detailid külge ilma suuremate probleemideta.
Põhja olen tänaseks peaaegu valmis saanud. Puudu on veel ainult põhjakate. Samuti olen aktiivselt tegelenud sisu ja istmetega, et saaks ka sisu kokku.
Kerele alustasin ka kleepsude panekut. Esimeste kleepsude juures hoidsin hinge kinni, et ega need juba liiga vanad ei ole. Tuleb tõdeda, et peale kerge kollaka tooni, ei olnud nendega probleeme. Pärast Capri kleepimist on Lancia kleepsude panek nagu "jalutuskäik pargis".
Mõned pildid:
Istmed värvitud. Ootavad kevlari-imitatsiooni ja teisi kleepse. Samuti turvavöösid.

Esivõre. Suured avad tuli enne tühjaks lõigata ja siis võre sisse liimida. Pärast võre värvimist tuleb sinna veel liimida kaks komplekti "neeruraame". Punased ja kroomitud. Arvan, et sellest tuleb ka paras nokitsemine.

Armatuur. Kundepoolne paneel on ühest tükist ja vajas korraliku voltimist, et kuju õige oleks.

Põhjaalune. Piduritele on lisatud fotosöövitused. Mulle meeldib, kuidas need välja näevad, kahjuks velgede alt need väga paistma ei jää. Confused





Alustasin kerele ka kleepsude panekut:


Peatsete uuendusteni.

Eero

_________________

"Liimiga püsib paremini!"
Roosa käigukanginupu gäng
Vaata kasutaja profiiliSaada privaatsõnumMSN Messenger
Gustav


Liitunud: 28 Mai 2007
Postitusi: 459
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Vasta viitega
Kus vanasti oli ikka vägev PE mudelitel kaasas. Cool
Nokitsemist, tundub, et jagub. Senine sündmuste kulgemine on igatahes igati positiivne.
Jõudu!
Vaata kasutaja profiiliSaada privaatsõnum
Eero
Moderaator

Liitunud: 24 Aug 2007
Postitusi: 559
Asukoht: Märjamaa
Vasta viitega
Kaasas olev PE on suhteliselt tagasihoidlik. Turvavööde klambrid ja kapotisplindid.
Tellisin eraldi juurde fotosöövituse, kus on nii pidurikettad kui kõiksugused paneelid ja muu kraam. Eraldi fotosöövitus on poolteist lehte.
Pilt sellest komplektist (spotmodeli kodukalt)


Cheerz!
Eero

_________________

"Liimiga püsib paremini!"
Roosa käigukanginupu gäng
Vaata kasutaja profiiliSaada privaatsõnumMSN Messenger
Lancia "Super Delta" 1992 | 1:24 | Hasegawa | Eero
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes
Kõik ajad on GMT + 2 Tundi  
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1  

  
  
 Vasta teemale